موتورولا موتو زد پلی جک 3.5 میلی متری صدا دارد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو زد پلی محصولی است که گفته می‌شود به زودی توسط موتورولا معرفی خواهد شد. امروز تصویری از این تلفن هوشمند در کنار موتو زد و موتو زد فورس منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

موتورولا چندی پیش موتو Z و موتو Z Force را معرفی کرد. اما موتو Z Play فعلا معرفی نشده است. صبح امروز تصویری منتشر شد که موتو زد پلی را در کنار موتو زد و موتو زد فورس نشان می‌داد. همان‌طور که می‌دانید،‌ این دو محصول فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هستند.

موتورولا موتو زد پلی

اما تصویر فاش شده نشان می‌دهد که موتو زد پلی دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است که کاربران می‌توانند از آن برای اتصال هدفون استفاده کنند. هر سه محصول از USB نوع C استفاده می‌کنند که امکان تبادل سریع داده و شارژ سریع را به آن‌ها می‌دهد. لازم به ذکر است که موتو زد و موتو زد فورس از هدفونی استفاده می‌کنند که از رابط USB نوع C بهره می‌برد.

اوایل این ماه مشخصات موتو زد پلی در وب‌سایت AnTuTu دیده شد. بر اساس آن اطلاعات می‌توانیم بگوییم که این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با پنل آمولد بهره می‌برد که وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. پردازش‌های این دستگاه را اسنپ‌دراگون ۶۲۵ انجام می‌دهد و پردازش‌های گرافیکی نیز توسط آدرنو ۵۰۶ صورت می‌گیرد. محصول مذکور مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش پشتی این دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است و دوربین جلویی آن نیز مجهز به سنسور ۵ مگاپیکسلی است. نسخه ۶.۰.۱ از اندروید مارشمالو نیز روی موتو زد پلی قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این دستگاه قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار داشته باشد.

خبر خوب در خصوص محصول مذکور این است که وجود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا باعث خواهد شد که کاربران نیازی به خرید هدفون جدید نداشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات