موتورولا رسما گوشی Moto E3 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام موتورولا بصورت رسمی از Moto E3، نسل جدید از سری گوشی‌های هوشمند پایین‌رده‌ی Moto E، رونمایی کرد. برای اطلاع از مشخصات این گوشی در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سال جاری برای طرفداران موتورولا بسیار خاطره‌انگیز بوده است، چرا که این شرکت از روند معمول خود در عرضه‌ی محصولات که از زمان معرفی موتو ایکس ۲۰۱۳ آغاز شده بود، فاصله گرفته است. آنها امسال رویه‌ی کاملا متفاوتی را پیش گرفتند. به نظر می‌رسد Moto X جای خود را به Moto Z داده است و از این به بعد پرچمداران موتورولا را با این نام خواهیم دید. گوشی Moto G4 پیش از هر جای دیگری در کشور هند عرضه شد و Moto E به طرز آشکاری غایب بود. اما اکنون موتورولا با معرفی بی سر و صدای Moto E3 این غیبت را جبران کرده و از نسل جدید گوشی هوشمند پایین‌رده‌ی خود رونمایی کرده است.

در حال حاضر، موتورولا اطلاعات چندانی را در خصوص مشخصات Moto E3 منتشر نکرده است، اما می‌دانیم که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای بهره می‌برد، ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای آن ۲,۸۰۰ میلی‌آمپرساعت است و به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۶ مارشمالو عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص مقدار حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی گوشی در دست نیست اما احتمالا شاهد حداقل ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهیم بود. با این حال می‌دانیم که دوربین‌های اصلی و جلوی Moto E3 به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسلی است. نسل جدید موتو ای از اتصال 4G LTE و Bluetooth 4.0 پشتیبانی خواهد کرد و ابتدا در بریتانیا عرضه می‌شود.  موتو ای 3 با برچسب قیمتی ۹۹ پوندی در Amazon، Argos، O2، Tesco و سایر زنجیره‌های عرضه در دسترس خواهد بود.

پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی و رادیو اف‌ام از جمله دیگر موارد تایید شده از مشخصات نسل جدید موتو ای به شمار می‌رود. اما در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص نوع و کیفیت پردازنده‌ی آن در دست نیست. مطمئنا با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی آن (اوایل ماه سپتامبر)، اطلاعاتی بیشتری منتشر خواهد شد. برچسب قیمتی ۹۹ پوندی تقریبا معادل ۱۳۰ دلار است، اما قیمت رسمی بدون تردید پایین‌تر از این مقدار خواهد بود. با عرضه‌ی Moto G4 Play در بریتانیا، موتورولا گسترش محصولات سری موتو را آغاز می‌کند و به نظر می‌رسد که در حال حاضر تنها قطعه‌ی باقی مانده از این پازل، یک ساعت هوشمند Moto 360 جدید باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات