اچ‌تی‌سی اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را برای سایر دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
HTC سال‌هاست که در حال ساخت اپلیکیشن‌ها و پوسته‌های اختصاصی برای دستگاه‌های اندرویدی خود است، اما از این پس این کمپانی تایوانی قصد دارد اپلیکیشن‌های تولید شده‌ی خود را بر دستگاه‌های بیشتری، حتی آن‌ها که توسط تولیدکنندگان دیگر ساخته شده‌اند مسلط نماید.
تبلیغات

 به گزارش Recode، اچ‌تی‌سی کار بر روی توسعه اپلیکیشن برای اکوسیستم کلی اندروید را آغاز کرده و مسئولیت آن بر عهده‌ی بخش تجاری جدید این شرکت با نام HTC Creative Labs گذاشته شده است. اولین محصول تیم Creative Labs اپلیکیشنی به نام Zoe است که بصورت اختصاصی بر روی HTC One M7 قرار گرفته بود. این اپلیکیشن قادر است تا 16 ویدیو و تصویر را به یکدیگر بچسباند؛ در این برنامه به سادگی یک تم و موسیقی برای همراهی تصاویر و ویدیوها انتخاب می‌کنید و این اپلیکیشن بقیه کارهای اتصال تصاویر و ویدیوها را به انجام خواهد رساند.

اچ‌تی‌سی همچنین Zoe را به گونه‌ای توسعه داده که بتوان ویدیوهای ساخته شده با آن را به اشتراک گذاشت تا دوستان و خانواده قادر به ایجاد تغییر و بهبود آن باشند. شاید اچ‌تی‌سی با این اقدام تلاش داشته سرویسی مشابه Instagram یا Vine برای خود راه‌اندازی کند. در هر حال این اپلیکیشن در مقطع فعلی بسیار ابتدایی بوده و از با وجود اینکه قرار است برای دستگاه‌های رقبا از جمله سامسونگ و ال‌جی نیز در دسترس قرار گیرد، اما تنها قادر است بر روی دستگاه‌های رده بالا که از اندروید 4.4 برخوردار هستند نصب شود. اچ‌تی‌سی تصمیم دارد بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود در این برنامه، حضور آن در دستگاه‌ها را افزایش دهد. نسخه جدید Zoe تا آخر هفته‌ی جاری منتشر خواهد شد و اپلیکیشن‌های اختصاصی دیگر اچ‌تی‌سی نیز پس از آن با تلاش تیم Creative Labs برای عرضه‌ی عمومی آماده می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات