تماشا کنید:‌ ویدیوی رسمی معرفی اچ تی سی 10

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی دقایقی پیش از پرچمدار جدید خود یعنی اچ‌تی‌سی ۱۰ که مدت‌ها شایعات زیادی در مورد آن مطرح شده بود، رونمایی کرد. در ادامه ویدیوی رسمی این شرکت از گوشی هوشمند پرچمدار جدیدش را با هم می‌بینیم.
تبلیغات

پس از معرفی پرچمداران سامسونگ، ال‌جی و هواوی در سال ۲۰۱۶، سر انجام اچ‌تی‌سی هم پرچمدار امسال خود را معرفی کرد. اچ‌تی‌سی ۱۰، گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که اچ‌تی‌سی بارها و در قالب‌های مختلف، دوربین این گوشی را جزو بهترین‌های بازار خوانده و اعتماد زیادی به کیفیت آن دارد. 

از سوی دیگر با وجود استفاده از نمایشگر QHD، به نظر می‌رسد که مصرف اچ‌تی‌سی ۱۰ بسیار بهینه بوده و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی قابلیت شارژدهی تا ۲ روز را دارد. این گوشی از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و تنها در ۳۰ دقیقه تا میزان ۵۰ درصد شارژ می‌شود که طبق ادعای اچ‌تی‌سی جوابگوی یک روز کاری خواهد بود. 

بدنه‌ی جلویی این دستگاه به صورت کامل از شیشه پوشیده شده و بدنه‌ی پشتی آن هم از فلز یک دست ساخته شده است. حالا باید ببینیم آیا اچ‌تی‌سی ۱۰ قادر است تا در نقش یک منجی ظاهر شده و شرکت اچ‌تی‌سی را از وضع فعلی نجات دهد یا خیر.

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدیوی رسمی معرفی اچ‌تی‌سی ۱۰، پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات