تماشا کنید: طرحی مفهومی و زیبا از آیفون 7

شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در طول ماه‌های آینده از آیفون جدیدش رونمایی می‌کند که به احتمال زیاد آیفون ۷ نام دارد. تاکنون از این محصول طرح‌های مفهومی زیادی منتشر شده‌ که حال نیز شاهد طراحی جدیدی از آن هستیم.
تبلیغات

همیشه آیفون‌های کمپانی اپل مورد توجه طراحان قرار دارد و کاربران نیز سعی می‌کنند تا محصول آینده این شرکت را پیش‌بینی کنند و طرح‌هایی ذهنی را در خصوص ویژگی‌هایی که خواهند داشت ارایه دهند. حال یکی از طراحان، طرحی مفهومی از آیفون ۷ ارائه کرده که تا حدودی سطح انتظارات از این محصول را بالا می‌برد. البته پیش از این نیز شاهد طرح‌های مختلفی از این محصول بودیم.

Glaxon Paul طرحی مفهومی از آیفون ۷ (iPhone 7) و آیفون ۷ پرو منتشر کرده که بسیار زیبا است، اما باید توجه داشت که طرح منتشر شده ایده طراح بوده و به احتمال زیاد آیفون ۷ چنین طرحی نخواهد داشت. در این طرح مفهومی، آیفون ۷ دارای بدنه بسیار باریکی است که نمایشگر آن کاملا با حاشیه دستگاه منطق شده است. در آیفون مذکور دکمه خانه (Home) قابلیت شخصی‌سازی توسط کاربر را دارد که وی می‌تواند به‌ جای آن، تصویر، لوگوی اپل یا دایره‌ای رنگارنگ قرار دهد.

Paul اعلام کرده که این محصول دارای نمایشگری با وضوح 4K است که پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز انجام می‌شوند. از دیدگاه وی، این محصول در نسخه‌های ۱۶، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در بخش پشتی دارد و دوربین جلویی آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی است. از دیدگاه Paul در آیفون ۷ شاهد قابلیت 3D Touch یا همان لمس سه‌بعدی بهتری خواهیم بود. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این طرح مفهومی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو را مشاهده کنید.

لینک دانلود

باید قبول کرد که افزایش وضوح نمایشگر توسط اپل در نسل بعدی آیفون تاحدودی غیر قابل باور است. حتی حضور پردازنده ۸ هسته‌ای در آیفون ۷ نیز چندان منطقی نیست. همچنین انتظار افزایش وضوح در دوربین نسل بعدی آیفون را نیز نداریم. Paul اعلام کرده که دوربین پشتی آیفون ۷ پرو به صورت دوگانه است و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز به آن اضافه می‌شود. نظرتان را در خصوص آیفون ۷ و طرح مفهومی آن با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات