قیمت نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آیفون SE و زمان عرضه مشخص شد

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
همان طوری که با پوشش زنده‌ی زومیت از مراسم اپل همراه بودید، این کمپانی بالاخره آیفون ۴ اینچی جدید خود را با نام آیفون SE معرفی کرد که دقایقی پیش زمان عرضه و قیمت نهایی هر دو نسخه‌ی این گوشی هوشمند مشخص شد.
تبلیغات

بالاخره اپل به شایعات منتشر شده پیرامون عرضه‌ی آیفون ۴ اینچی جدید خاتمه داده و این گوشی را امشب طی مراسمی، معرفی کرد. گوشی جدید ۴ اینچی شرکت اپل که آیفون SE نام دارد، از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با آیفون ۵ ندارد اما پردازنده و چند قابلیت آن در این آیفون جدید ارتقا یافته است.

آیفون SE مجهز به تراشه A9 و دوربین 12 مگاپیکسلی است که برای کسانی که دوست دارند قابلیت‌های آیفون ۶ را در ابعاد گوشی ۴ اینچی داشته باشند بسیار مناسب است؛ اگرچه به جرأت می‌توان گفت آیفون‌های ۴ اینچی جزو محبوب‌ترین آی‌دیواس شرکت اپل است که این موضوع خود باعث شد تا اپل دوباره آیفون ۴ اینچی جدیدی روانه‌ی بازار کند.

اپل در تولید آیفون SE از رنگ محبوب سری آیفون 6s یعنی رز گلد بهره برده تا این گوشی را نیز در ۴ رنگ مشکی، سفید، رزگلد و طلایی عرضه کند. در هر صورت این کمپانی پیش خرید آیفون ۴ اینچی جدید را از روز پنجم فروردین ماه (۲۴ مارچ) در کشورهای استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، نیوزیلند، پورتوریکو، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا شروع خواهد کرد؛ قیمت نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی ۳۹۹ و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی ۴۹۹ دلار اعلام شده است. شرکت اپل اعلام کرد که  عرضه عمومی آیفون SE از ۱۲ فروردین (۳۱ مارچ) یعنی یک هفته پس از پیش فروش آن، آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کلیه‌ی مقالات و اخبار مرتبط با آیفون ۴ اینچی اپل را در صفحه‌ی آیفون SE مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات