تصاویر جدیدی از One M10 اچ تی سی فاش شد

یک‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر تازه‌ای از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در نسخه‌های سفید و مشکی فاش شده که این پرچم‌دار را بار دیگر نشان می‌دهد. اچ‌تی‌سی به زودی از این دستگاه رونمایی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 امسال اچ‌تی‌سی برای اولین بار بعد از هر سه شرکت رقیب سامسونگ، ال‌جی و سونی از پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند. این گوشی هوشمند HTC M10 نام خواهد داشت و امروز تصاویر بیشتری از آن منتشر شده است.

htc-one-m10

این محصول نسبت به نسل‌های گذشته طراحی متفاوتی خواهد داشت و در مقایسه با وان M9 و M8 تغییراتی را در ظاهر این دستگاه مشاهده می‌کنیم. گوشی هوشمند وان M10 با اینکه از بلندگو‌ در بخش جلویی دستگاه برخوردار نیست اما دکمه خانگی جلوی آن به سنسور اثر انگشت مجهز شده است. بدنه این دستگاه پرچم‌دار فلزی است و ظاهرا در کناره‌های بخش پشتی حسابی تراش خورده است.

htc-one-m10

همانند گلکسی اس 7، جی 5 ال‌جی و اکسپریا X پرفورمنس، گوشی هوشمند HTC M10 با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، نمایشگر ۵.۲ اینچی QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، حافظه رم ۴ گیگابایت و دوربین ۱۲ مگاپیکسل (همراه با فناوری اولترا پیکسل) در بخش پشتی همراه خواهد بود. نظر شما درباره پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات