یک تلفن HTC One جدید با بدنه بزرگ‌تر، سخت‌افزار قوی‌تر و ظاهری نه چندان دلچسب فاش شد

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات جالبی در باره نسخه قوی‌تر از تلفن HTC One M8 به بیرون درز کرده است، تلفنی که می‌گویند قرار است با نام M8 Prime روانه بازار شود. از آنجایی که منبع این اطلاعات evleaks است بد نیست جزییات مربوط به آن را مرور کنیم.
تبلیغات

اکانت نام‌آشنای evleaks در توییتر، یک تصویر ۳۶۰ درجه از تلفنی با نام HTC One M8 Prime را فاش کرده است که تغییرات قابل ملاحظه‌ را نسبت به مدل فعلی M8 دارد. مشخص‌ترین تغییر ایجاد شده در این تلفن مربوط به دوربین آن است که کمی بزرگ‌تر از تلفن‌های قبلی One شده است. البته هنوز دوربین ثانویه که موجب شکل گیری Camera Duo می‌شود در این تلفن نیز حفظ شده است.

موضوع دوم ابعاد نسبتا بزرگ‌تر تلفن M8 Prime در مقایسه با M8 فعلی است. بدنه این تلفن مسطح‌تر از M8 به نظر می‌رسد و از این بابت بیشتر شبیه به One Max است. براساس گزارش evleaks تغییر اساسی که در جایگزین M8 ایجاد شده مربوط به بدنه ترکیبی آلومینیوم با سیلیکون مایع است که باعث افزایش مقاومت بدنه تلفن و همچنین جذب گرما می‌شود. تلفن M8 فعلی، خود از نظر کیفیت ساخت در بالاترین رده قرار داد و حالا اچ‌تی‌سی در M8 Prime باز هم قصد دارد بدنه تلفن خود را با کیفیت بالاتری تولید کند.

هرچند در پست evleaks اطلاعاتی در باره مشخصات فنی تلفن M8 Prime ذکر نشده است، اما پیش‌ از این شاهد شایعاتی در این باره بوده‌ایم که به پردازنده Snapdragon 805، حافظه رم ۳ گیگابایت، صفحه نمایش QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اشاره داشتند. صفحه نمایش این تلفن نیز ۵.۵ اینچ گزارش شده است. به این ترتیب فاصله بین One Max با One M8 Prime بسیار کم خواهد شد و شاید از این تلفن بتوان به عنوان جایگزین One Max نیز یاد کرد.

نظر شما در باره One M8 Prime چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات