اچ‌تی‌سی وان M7 اردیبهشت ماه امسال بسته بروزرسانی به رابط کاربری Sense 6 را دریافت می‌کند

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی اچ‌تی‌سی وان اولیه که در سال 91 معرفی شد توانست تحسین بسیاری از منتقدین را برای خود به ارمغان بیاورد. هم اکنون میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از این گوشی استفاده می‌نمایند. حال، کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده که بروزرسانی به جدیدترین نسخه از رابط کاربری این شرکت موسوم به Sense 6 برای دارندگان این گوشی از اردیبهشت‌ماه امسال در دسترس خواهد بود.
تبلیغات

تقریبا بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سران کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی مایلند تمامی افرادی که گوشی وان قدیمی این کمپانی را در اختیار دارند، با صرف هزینه بیشتر، وان جدید را خریداری نمایند. اما در عین حال تایوانی‌ها می‌دانند که بخش عمده‌ای از میلیون‌ها نفری که در سراسر جهان پرچمدار سابق این کمپانی را خریداری کرده‌اند، مایل به تعویض یا ارتقاء گوشی خود نیستند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط متخصصان بازاریابی اچ‌تی‌سی افرادی که گوشی M7 را در اختیار دارند، حداقل بین 6 تا 12 ماه دیگر با گوشی خود کار خواهند کرد و تا آن زمان اقدام به خرید گوشی جدید نخواهند کرد.

بر همین اساس، سران این کمپانی برای آن‌که این بازه زمانی حدوداً یک ساله را برای کاربران M7 شیرین‌تر نمایند، اعلام کرده‌اند که رابط کاربری جدید این کمپانی را طی یک ماه آینده عرضه خواهند نمود.

رابط کاربری Sense 6 همان رابط کاربری نصب شده بر روی HTC One جدید موسوم به M8 است و کاربران وان قدیمی می‌توانند تجربه استفاده از رابط کاربری جدید را بر روی گوشی‌ خود داشته باشند.

«جیسون مکنزی»، مدیر ارشد اچ‌تی‌سی چند ساعت قبل اعلام کرد که این بسته بروزرسانی جدید، برای کاربران M7 در کشورهای آمریکا و کانادا تا اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

سنس 6 با تغییرات عمده و جذابی همراه است، اما هنوز مشخص نیست که چند درصد از این موارد جدید قرار است به نسل پیشین وان اضافه شوند. نسخه جدید اپلیکیشن‌های BlinkFeed و دوربین از جمله تغییرات نسخه جدید سنس هستند. همچنین بسیاری از کاربران امیدوارند قابلیت جدید Motion Launch که با استفاده از ژست‌های حرکتی کار می‌کند نیز از جمله قابلیت‌هایی باشد که به M7 اضافه خواهند شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ فکر می‌کنید کدام‌یک از قابلیت‌های سنس 6 به نسل پیشین این گوشی اضافه شوند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات