تماشاکنید: تست پرتاب، خراش دادن و ضدآب بودن اچ‌تی‌سی وان جدید

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که دیروز در زومیت خواندید، اچ‌تی‌سی پرده از آخرین پرچمدار خود برداشت تا یکی دیگر از محصولات رده بالای اکوسیستم نیز معرفی گردد. ساعاتی پس از معرفی نسل جدید این تلفن‌هوشمند، تصاویر مربوط به آزمایشات انجام شده روی آن منتشر شده است که شامل تست پرتاب، خراشیدن و همچنین آزمایش ضد آب بودن این تلفن‌هوشمند است.
تبلیغات

شاید یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین محاسن عرضه‌ی یک محصول به محض معرفی آن، شفاف سازی در مورد ویژگی‌ها و جزئیات آن باشد، هرچند پیش از معرفی وان جدید نیز شاهد درز اطلاعات بی‌شماری در مورد این تلفن‌هوشمند بودیم.

در ادامه می‌توانید تصاویر ویدئویی مربوط به آزمایش استحکام، ضدآب بودن و همچنین خراشیده شدن پرچمدار اچ‌تی‌سی را ملاحظه کنید. شاید یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند ورای مشخصات فنی آن، استحکام بالا در قبال آزمایشات انجام شده باشد. همانطور که در ویدئوی مربوطه نیز مشاهده می‌کنید، نسل جدید وان در مقابل ضربات چکش مقاوت بالایی را از خود به نمایش می‌گذارد، هرچند این تلفن‌هوشمند در مقابل پرتاب چندان مستحکم نبوده و ضعف بزرگی را از خود به نمایش می‌گذارد.

برخلاف تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی که اخیرا با قابلیت ضدآب بودن همراه می‌شوند، اچ‌تی‌سی چنین ویژگی را در تلفن‌هوشمند خود نگجانده یا معرفی نکرده است، اما این تلفن‌هوشمند در آزمایش مربوط به ضدآب بودن با اظهار شگفتی فراوان سربلند بیرون آمد. همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، این تلفن‌هوشمند با وجود قرار گرفتن در زیر آب به مدت یک ساعت، مشکلی را متوجه خود ندید که دوربین پشتی نیز شامل این ویژگی است. در صورت اخذ گواهی مربوط به ضدآب بودن و همچنین وجود چنین ویژگی در وان جدید، مطمئنا اچ‌تی‌سی از اشاره به آن دریغ نمی‌کرد، از این‌رو به نظر می‌رسد به واسطه‌ی وجود شاسی و بدنه‌ی مقاوم و فلزی، نفوذ آب به داخل این محصول کمی سخت شده است که می‌توان این ویژگی را از جمله‌ی بهترین خصوصیات وان جدید عنوان کرد.

لینک دانلود ویدئو

لینک دانلود ویدئو

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات