خبرخوان BlinkFeed اچ‌تی‌سی بزودی برای سایر کاربران دستگاه‌های اندرویدی نیز ارائه خواهد شد

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
بروزرسانی‌های BlinkFeed اکنون از طریق گوگل پلی در دسترس قرار گرفته‌اند.
تبلیغات

اما از جنبه‌هایی، روز مهمی برای کاربران اندروید نیز بود چراکه یک تولیدکننده مطرح دیگر نیز تصمیم گرفت به شیوه‌ی گوگل عمل کرده و با ارائه ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های مهم خود بصورت اپلیکیشن بر بستر گوگل پلی سرعت ارائه بروزرسانی‌ها را بهبود بخشد. برای شروع،

 این موضوع خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کاربران HTC محسوب می‌گردد اما در کل اتفاق خوبی برای کلیه کاربران اندروید نیز خواهد بود چرا که HTC تایید نموده که اپلیکیشن خبرخوان BlinkFeed بزودی برای کاربران دستگاه‌هایی غیر از تولیدات این کمپانی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در اطلاعیه انتشار ارائه شده در روز سه‌شنبه، HTC چنین می‌گوید:

با توجه به محبوبیت اپلیکیشن HTC BlinkFeed در میان کاربران گوشی‌های ساخته شده توسط ما، این کمپانی بزودی این برنامه را با ارائه در پلی استور گوگل برای کاربران سایر دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قرار می‌دهد.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص حداقل‌های مورد نیاز برای نصب این برنامه و نیز شیوه‌ی دقیق عملکرد آن در سایر دستگاه‌ها در دسترس نیست. با در نظر گرفتن شیوه‌ی عملکرد این برنامه در HTC One، در منطقی‌ترین حالت می‌توان انتظار داشت که BlinkFeed همچون Google Now بعنوان یک لانچر جایگزین گردد. اما این احتمال نیز وجود دارد که تنها با یک اپلیکیشن دارای ویجت روبرو باشیم که نظیر آنچه در دستگاه‌های خود HTC می‌بینیم با سایر بخش‌ها ادغام نشود. تولیدکننده‌ی تایوانی در حال حاضر از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرده است.

این اپلیکیشن خبرخوان در حال حاضر بطور کامل با سایر دستگاه‌های اندرویدی تطابق ندارد اما به محض آماده شدن، از طریق این لینک در گوگل پلی در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات