HTC بسته‌ی بروزرسانی و اپلیکیشن BlinkFeed را برای نسخه‌ی جدید HTC One عرضه می‌کند (بروزرسانی: برای تمام گوشی‌ها)

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اغلب تولیدکنندگان محصولات اندرویدی، نرم‌افزارهای خاصی را منحصراً برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود عرضه می‌کنند تا مشتریان را به سمت خود متمایل کنند. برخی از این نرم‌افزارها و پوسته‌ها، بسیار جالب و کارآمد است و برخی موفقیت زیادی به دست نمی‌آورد. HTC اخیراً چند اپلیکیشن برای نسخه‌ی جدید HTC One معرفی کرده و BlinkFeed هم یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی اجمالی آن می‌پردازیم.
تبلیغات

BlinkFeed یک نرم‌افزار برای پوسته‌ی سفارشی HTC برای اندروید است که کار آن جمع‌آوری اخبار، رویدادها و موارد مربوط به شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از آن می‌توان تمام مواردی که کاربر روزانه به شکل جدا بررسی می‌کند را در یک محل مشاهده و بررسی کرد. علاوه بر حالت آنلاین می‌توان به صورت آفلاین هم به مطالعه‌ی موضوعات مهم پرداخت.

blinkfeed-1

اچ‌تی‌سی به جای عرضه کردن نسخه‌ی کامل سیستم عامل و اپلیکیشن‌ها، سرویس پکی شامل بروزرسانی‌های مهم منتشر می‌کند و لذا گاهاً یک نرم‌افزار ساده موضوع بروزرسانی را حل می‌کند.

blinkfeed-2

اما خبر بد برای مشتریان HTC این است که این نرم‌افزار فعلاً تنها روی نسخه‌ی جدید HTC One قابل استفاده است. گرچه ممکن است بعداً روی محصولات دیگر هم قابل استفاده باشد. احتمال دیگر این است که برای بهره‌مندی از بروزرسانی، نصب نسخه‌ی جدید Sense یعنی نسخه‌ی 6 رابط کاربری اچ‌تی‌سی الزامی باشد.

به هر صورت مشتریان اچ‌تی‌سی می‌توانند به فروشگاه گوگل پلی سری بزنند و BlinkFeed و HTC Service Pack را دانلود کنند.

بروزرسانی: پس از رونمایی رسمی از HTC One جدید یا M8 مشخص شد که می‌توان بسته‌ی بروزرسانی را روی سایر گوشی‌ها هم نصب کرد. موضوع این است که به جای بروزرسانی همه جانبه، تنها می‌توان لانچر BlinkFeed را نصب کرد و روی تمام اندرویدی‌ها از آن بهره‌مند شد. تنها اشکال موجود این است که روز سایر گوشی‌ها نمی‌توان آن را خاموش کرد.

بسته‌ی بروزرسانی شامل سایر بروزرسانی‌هایی که قبلاً برای گوشی‌های HTC عرضه شده هم می‌شود و با نصب آن نیازی نیست منتظر انتشار بروزرسانی از طرف Google یا اپراتورهای تلفن همراه باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات