پوسترهای تبلیغاتی اچ‌تی‌سی وان جدید در خیابان‌های لندن مشاهده شد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
با تمام اطلاعات و مشخصاتی که در مورد نسل جدید اچ‌تی‌سی‌ وان منتشر شده است، تقریباً اطلاعات خاص دیگری در مورد آن باقی نمانده است. هرچند شاید بخشی از این اطلاعات و تصاویر که فاش شده است، ظاهراً مورد پسند کارکنان اچ‌تی‌سی نباشد، اما این اقدامات و افشای اطلاعات در زمینه‌ی بازاریابی و تبلیغات، منجر به صرفه‌جویی بسیاری در زمینه‌ی هزینه‌ی برای کمپانی تایوانی شده است. به نظر می‌رسد با نزدیک‌شدن به زمان معرفی رسمی نسل جدید اچ‌تی‌سی وان، تبیلغات رسمی برای آن نیز آغاز شده است.
تبلیغات

همانطور که اشاره کردیم، تبلیغات رسمی برای این تلفن‌هوشمند آغاز شده است؛ بطوریکه پیش از این نیز شاهد انتشار ویدئوهایی در توصیف ویژگی‌های وان جدید بودیم. اما گویا اچ‌تی‌سی انتشار آگهی‌های خیابانی را نیز آغاز کرده است؛ چرا که شاهد انتشار پوسترهایی از این تلفن‌هوشمند در لندن و در خارج از فروشگاه Phones 4U هستیم.

براساس اطلاعاتی که می‌توان از این پوستر دریافت کرد، این تلفن‌ّ‌هوشمند اچ‌تی‌سی وان جدید (New HTC One) نام گرفته است.

همانطور که در تصویر فوق نیز ملاحظه می‌کنید، پوستر نیز اشاره به معرفی این تلفن‌هوشمند در پنجم فروردین ماه سال آتی دارد که فقط چند روز تا معرفی آن فاصله داریم. یکی از نکاتی که هنوز اطلاعات دقیقی از آن نداریم، تاریخ عرضه‌ و قیمت این تلفن‌هوشمند است که شاید در روزهای آتی و زمان عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند، این اطلاعات نیز منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات