اچ‌تی‌سی وان 2014 در قالب بسته‌بندی نسخه‌ی قراردادی با Verizon به قیمت 499 دلار در Ebay به فروش رسید

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای منتهی به پایان سال 1392 و نزدیک‌شدن به زمان معرفی نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی که پنجم فروردین ماه انجام خواهد شد، نمی‌توان روزی را بدون انتشار تصویر یا افشای اطلاعات جدیدی از این تلفن‌هوشمند به پایان رساند. با پایان‌یافتن انتشار اطلاعات در مورد جزئیات این تلفن‌هوشمند، تصویری از بسته‌بندی نسخه‌ی قراردادی این تلفن‌هوشمند با اپراتور Verizon نیز منتشر شد تا نکته‌ی تاریکی در مورد این محصول باقی نمانده باشد. لازم به‌ذکر است که نکته‌ی جالب توجه نه در مورد این تصویر، بلکه در مورد به فروش گذاشته‌شدن اچ‌تی‌سی وان دو در سایت Ebay است.
تبلیغات

گویا فردی با دسترسی به ابن تلفن‌هوشمند در قالب یک بسته‌بنی رسمی که متعلق به نسخه‌ی قراردادی است، آن را برای فروش در سایت Ebay قرار داده است که قیمت آن نیز از 199 دلار آغاز و به 499.99 دلار رسیده است.

همانطور که اشاره کردیم، اچ‌تی‌سی قادر به حفاظت از تلفن‌هوشمند خود نبوده و در واقع می‌توان مراسم معرفی این تلفن‌هوشمند را یکی از جالب‌ترین مراسم معرفی تلفن‌هوشمند خواند؛ چراکه تقریباً نکته‌ی مبهم و تاریکی درباره‌ی این محصول وجود ندارد تا برای علاقمندان بازگو شود. یکی از اطلاعاتی که کارشناسان و علاقمندان در مورد آن مردد بودند، نامگذاری این تلفن‌هوشمند بود که گویا اچ‌تی‌سی سیاست خود را انتخاب کرده و درصدد ارائه‌ی پرچمدار خود با نام وان است. شاید اچ‌تی‌سی این تلفن‌هوشمند را با نام وان ۲۰۱۴ به بازار عرضه کند.

HTCBoxInt

با بررسی مشخصات فنی ثبت شده روی بسته‌بندی این محصول، بسیاری از شایعات و پیش‌بینی‌های قبلی به حقیقت می‌پیوندد. براساس اطلاعات موجود روی بسته‌بندی وان 2014، این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 چهارهسته‌ای و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. همچنین این تلفن‌هوشمند دربردارنده‌ی سنسور دوربین دو گانه‌ی مشهور با فناوری UltraPixel خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات