ایسر دو لپ‌تاپ هیبریدی ارزان‌ قیمت معرفی کرد

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد کمپانی‌های زیادی به تولید دستگاه‌های هیبریدی علاقمند شده‌اند تا بتوانند رضایت کاربران تبلت‌‌ها و نوت‌بوک‌ها را جلب کنند. ایسر نیز به همین منظور از دو لپ‌تاپ هیبریدی ارزان‌قیمت رونمایی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از کاهش علاقه‌ی کاربران نسبت به خرید تبلت، کمپانی‌های مختلف تلاش کردند با معرفی محصولات دو کاره، نظر کاربران تبلت و لپ‌تاپ را به صورت همزمان جلب کنند. دستگاه‌های هیبریدی با اضافه‌شدن کیبورد قابلیت کار به صورت لپ‌تاپ را دارند و با جداکردن صفحه کلید می‌توانید از حالت تبلت استفاده کنید.

اما نکته‌ی مهم اینجا است که معمولا این محصولات قیمت بالایی دارند. کمپانی ایسر که در زمینه‌ی تولید محصولات خوش‌قیمت مشهور است، از دو لپ‌تاپ هیبریدی ارزان‌قیمت رونمایی کرده تا بتواند سهمی از بازار بودجه های اقتصادی داشته باشد.

هفته‌ی آینده نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ تایوان به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند و در فاصله‌ی چند هفته مانده به این رویداد، کمپانی تایوانی ایسر دو دستگاه هیبریدی به نام Switch V 10 و Switch One 10 را معرفی کرده است. هر دو دستگاه از نمایشگر ۱۰ اینچی IPS با قابلیت جداشدن از کیبورد و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل مجهز شده‌اند. تفاوت‌های اصلی این دو محصول این است که مدل وی 10 در رنگ‌بندی مختلف همراه با سنسور اثر انگشت، خروجی یواس‌بی نوع سی و خروجی ویدیویی عرضه می‌شود.

سوئیچ وی 10 از سه ماه سوم سال جاری با قیمت ۲۴۹ دلار وارد بازار آمریکا می‌شود. در حالی که سوئیچ وان 10 با قیمت ۱۹۹ دلار از ماه جولای در دسترس خواهد بود.

هفته‌ی آینده و همزمان با کامپیوتکس ۲۰۱۶ تایوان می‌توانیم اطلاعات بیشتری از این دو لپ‌تاپ هیبریدی ایسر به دست آوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات