این لوگوی جدید «صفحه اول اینترنت» است

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی جدید ردیت در پس زمینه نارنجی
شبکه‌‌ی اجتماعی ردیت به منظور ایجاد شخصی‌سازی بیشتر برای کاربران، از هویت بصری و لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
تبلیغات

پلتفرم آنلاین محبوب ردیت که خود را «صفحه‌ی اول اینترنت» می‌نامد و در بین کاربران نیز به همین نام معروف است، به منظور ایجاد شخصی‌سازی بیشتر، از هویت بصری و لوگوی جدیدش رونمایی کرد. این لوگو به تمرکز ردیت بر موضوعات گفتگو، جامعه و اینترنت اشاره دارد.

طبق بیانیه‌ی رسمی ردیت، با تغییراتی که در هویت بصری این پلتفرم به‌وجود آمده است اکنون دو فونت جدید Reddit Display و Reddit Sans در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند که به ترتیب در افزایش خوانایی سرفصل‌ها (متن‌های کلی) و اخبار آنلاین (متن‌های جزئی) تأثیر به‌سزایی دارند.

عروسک snoo در کنار لوگوی ردیت

در حالی که رنگ اصلی این پلتفرم همچنان نارنجی مایل به قرمز باقی مانده است، طیف‌های مختلفی از رنگ‌های صورتی، سبز، زرد و آبی به منظور نشان دادن ماهیت چندوجهی ردیت معرفی شده‌اند. عنصر بصری به شکل حباب نیز به محیط این پلتفرم اضافه شده که نشان‌دهنده‌ی مکالمات است.

نماد Snoo (شکلک کنار اسم ردیت) اکنون طراحی سه بعدی دارد و از طریق گوشی و لپ تاپ کاربران امکان شخصی‌سازی بیشتری به آن‌ها می‌دهد. کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار متن‌باز Blender نماد Snoo را به دلخواه خود سفارشی‌سازی کنند.

ردیت با تغییرات جدیدی که در هویت بصری خود به وجود آورده است، قصد دارد تا در سطح جهانی بیش از پیش برای خود برندسازی کند و به کاربران نشان دهد علاوه بر اهداف همیشگی خود، یعنی گفتگو و جامعه، به موضوعاتی همچون شخصی‌سازی نیز اهمیت می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات