اچ‌پی با ایربادز ‌هیبریدی POLY جبرا را به چالش می‌کشد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
voyager free 1
HP بعد از خرید Plantronics و تغییر نام آن به POLY حالا قصد دارد با ایربادز هیبریدی +60 Voyager Free جبرا را به چالش بکشد.
تبلیغات

اچ‌‌پی اوایل امسال شرکت مستقل Plantronics (که حالا با نام Poly شناخته می‌شود) را در معامله‌ای نقدی به ارزش ۳٫۳ میلیارد دلار خرید. این شرکت هدف از خرید Plantronix را تقویت فضای کار هیبریدی از طریق ارتقای هدست‌ها و سخت‌افزارهای ویدئو کنفرانس عنوان کرد، البته نباید انتظار داشت که این خرید منجر به عرضه‌ی هدفون یا ایربادز‌هایی با برند HP شود.

حالا به گزارش Digitaltrends، برند Poly در رویداد CES 2023 با اولین سری از ایربادز‌ بی‌سیم خود، با نام‌‌های Voyager Free 60 و +Voyager Free 60 برای رقابت با ایربادز Evolve 2 جبرا به میدان آمده است. هردو ایربادز ‌‌Poly هم برای کار و هم برای گیمینگ طراحی شده‌اند و به آداپتور USB بلوتوث اختصاصی برای استفاده از برنامه‌های پیام‌رسانی مانند Teams یا Zoom، مجهز هستند.

انتظار می‌رود این دو ایربادز در دو رنگ سیاه و سفید و در ماه مارس؛ Voyager Free 60 با قیمت پایه‌ی ۲۹۹ دلار و Voyager Free +60 با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

Voyager free 60

هر دو ایربادز با حذف نویز فعال (ANC)، حالت شفافیت، سنسورهای پوششی، قابلیت شارژ بی‌سیم و هشت ساعت پخش صدا با یک بار شارژ و ۱۶ ساعت بیشتر با شارژ از طریق کیس عرضه می‌شوند. هر ایرباد به سه میکروفون مجهز بوده و به ادعای Poly در برابر صدای باد هم مقاوم هستند.

کاربر می‌تواند از یک یا هر دو ایرباد برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس استفاده کند؛ علاوه‌‌براین اپلیکیشنی هم برای تنظیم صدای محیط هنگام برقراری تماس توسعه داده شده است. هر دو ایربادز از بلوتوث Multipoint برای اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کنند و آداپتور USB آن‌‌ها هم بردی حدود ۳۰ متر را از دستگاه پخش پاسخگو هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات