نگاه نزدیک به گلکسی زد فولد ۳ ؛ بهره‌وری به‌ سبک سامسونگ

شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
دو هفته بعد از رونمایی، بالاخره گلکسی زد فولد ۳ به ایران رسید. با عرضه‌ی سومین نسل فولد، می‌فهمیم که سامسونگ چقدر به آینده‌ی گوشی‌های تاشدنی امیدوار است. با ما همراه باشید تا با این گوشی تاشدنی جذاب سامسونگ بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

سامسونگ در نسل سوم فولد، تمرکز زیادی روی دوام گوشی داشته است. گلکسی زد فولد ۳ ساختار محکمتر و مطمئنتری دارد و به خاطر مواد جدیدی که در ساخت بدنه آن استفاده شده، سبکتر و باریکتر از نسل قبل است. گلکسی زد فولد ۳ را میتوان اولین گوشی تاشدنی دنیا دانست که میتواند تا نیمساعت در عمق ۱٫۵ متری آب دوام بیاورد. سامسونگ از یک لایهی محافظ جدید روی نمایشگر منعطف گلکسی زد فولد ۳ استفاده کرده که ۸۰ درصد محکمتر از نسلهای قبلی است.

دوربین پشتی و سلفی کاور تفاوتی با گذشته ندارد؛ سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید، اولتراواید و تلهفوتو به همراه سلفی ۱۰ مگاپیکسلی ترکیب اصلی دوربینهای زد فولد ۳ به حساب میآید. تفاوت اصلی این نسل با دستگاههای قبلی، به دوربین سلفی داخلی زد فولد برمیگردد. سامسونگ در اتفاقی عجیب تصمیم گرفته است تا در گوشی ۱۸۰۰ هزار دلاری، فناوری نوپایی را امتحان کند. دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی که زیر صفحهنمایش قرار گرفته است که اگر از زوایا به آن نگاه کنید، دیده میشود!

در ادامه همراه زومیت باشید تا نگاهی سریع به آخرین دستاورد سامسونگ داشته باشیم:

تماشا در یوتیوب

به نظر شما گلکسی زد فولد ۳ می‌تواند به موفقیت‌های جدیدی برسد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات