این بازی ساده و سرگرم‌کننده لحظات جذابی را برای شما رقم می‌زند

یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Surmount
با بازی Surmount، صعود به قله‌ای سرکش را با چاشنی شکست‌های پی‌درپی و خنده تجربه کنید.
تبلیغات

ظاهراً کاربران اینترنت عاشق بازی‌های کوه‌نوردی هستند. در سال‌های اخیر، عناوینی مانند Getting Over It with Bennett Foddy و Only Up در پلتفرم‌هایی مثل توییچ به‌شدت جلب‌ توجه کرده‌اند. اگر به تجربه‌ی این سبک بازی‌ها علاقه دارید، باید Surmount، یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده‌‌ی چند روز اخیر را امتحان کنید.

Surmount را استودیو مستقل Jasper Oprel and Indiana-Jonas ساخته‌ است. در این بازی، گیمرها باید با بالارفتن و پرتاب‌کردن خود، به قله‌ی کوهی عظیم برسند.

گیم پلی بازی Surmount
Steam

شیوه‌ی تاب‌خوردن بازی ما را یاد Getting Over It می‌اندازد؛ اما نحوه‌ی کنترل آن شباهت‌هایی به بازی نسبتاً ناشناخته‌ی DK: King of Swing دارد. عادت‌کردن به سبک کنترل Surmount کمی زمان می‌برد؛ اما این روند نیز بخشی از سرگرمی بازی به‌حساب می‌آید.

در Surmount پس‌ از آموزش کوتاه اولیه، به شهر New Tully می‌روید که در پای کوه مرموزی با نام Mount Om قرار دارد. شکل ظاهری این کوه برای هرکسی که از آن بالا می‌رود، تغییر می‌کند. پس‌ از گرفتن مجوز اکتشاف از شخصی به نام کنزی، گیمرها می‌توانند سفر خود را به قله‌ی Mount Om آغاز کنند.

Surmount درست مثل DK: King of Swing، عنوانی دوبعدی است. لذت واقعی Surmount زمانی خواهد بود که به پرتاب‌کردن خود مجبور شوید. درحالی‌که به سطحی در پس‌زمینه چسبیده‌اید، می‌توانید خود را با آنالوگ کنترلر به‌سرعت بچرخانید و با حرکت چرخشی پرتاب شوید.

گیم پلی بازی Surmount
Jasper Oprel and Indiana-Jonas

به‌نوشته‌ی دیجیتال‌ترندز، زمان‌بندی درست در Surmount بسیار حیاتی است. در اوایل بازی، به‌دلیل اشتباه در زمان رها‌کردن، بارها سقوط خواهید کرد که گاهی‌ اوقات آزاردهنده می‌شود.

اگر فکر باخت زیاد شما را می‌ترساند، نگران نباشید. چالش‌های کوتاه‌تری دردسترس شما قرار دارند و اگر به‌جای صعود طولانی کوه به تجربه‌ای کوتاه‌تر علاقه‌ دارید، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند.

اگر می‌خواهید Surmount را امتحان کنید، این بازی هم‌اکنون برای کامپیوترهای شخصی و کنسول بازی نینتندو مدل نینتندو سوییچ دردسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات