تاریخ انتشار تریلر دوم GTA VI به‌کمک خط بریل فاش شد

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
لوسیا شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ / GTA VI با لباس زندان
طرفداران GTA VI از روی سوراخ‌ گلوله در خودروی موجود در پوستر رسمی، تاریخ انتشار تریلر بعدی بازی را کشف کرده‌اند.
تبلیغات

جامعه‌ی طرفداران GTA تلاش می‌کرد تا پیش از انتشار اولین تریلر GTA VI هیجان خود را کنترل کند، اما آنها اکنون بی‌صبرانه و در مکان‌های شاید اشتباه، به دنبال تاریخ انتشار تریلر بعدی بازی می‌گردند. این‌بار، نگاه آن‌ها معطوف به سوراخ گلوله‌ها در خودروی موجود در پوستر بازی شده و طرفداران ممکن است با استفاده از خط بریل، به تاریخ تریلر بعدی جی تی ای ۶ رسیده باشند.

کاربری در ردیت با نام 27Guy، نگاهی موشکافانه به سوراخ‌های گلوله در خودروی موجود در پوستر بازی انداخته و به تاریخ احتمالی برای تریلر دوم GTA VI رسیده است: سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور و مهر ۱۴۰۳).

االفبای بریل بر روی پوستر بازی GTA 6 برای پیدا کردن تاریخ تریلر بعدی بازی

این کاربر با استفاده از خط بریل و متصل کردن محل سوراخ گلوله‌ها به یکدیگر، عدد ۱ و ۹ (اشاره‌ی احتمالی به روز اول ماه سپتامبر) و کلمه‌ی «بیشتر» را توانسته است پیدا کند که کنار هم قرار دادن آن‌ها به عبارت «بیشتر، سپتامبر» ختم می‌شود.

جامعه‌ی ردیت به یافته‌ی این کاربر نگاهی تمسخرآمیز داشته‌ اما او در این جست‌و‌جو تنها نیست. تئوری‌های GTA VI در حال رواج یافتن است و هرچه‌قدر راکستار انتشار اطلاعات بازی را به تأخیر بیاندازد، این گمانه‌زنی‌ها رنگ و بوی عجیب‌تری به خود خواهند گرفت.

اوایل این هفته مشخص شد که طرفداران GTA با بزرگنمایی روی پوستر بازی، نقشه‌ی آن را پیدا کردند. تا الان فقط از تریلر بازی ۹۹ نکته پیدا شده که شگفت‌انگیز است.

GTA VI ممکن است به بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ بازی‌‌های ویدیویی دست پیدا کند. این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌ استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات