پلی‌ استیشن 4 پرو رسما رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
در جریان رویداد «نشست پلی‌استیشن»، سونی به صورت رسمی از کنسول میان نسلی پلی استیشن 4 پرو (PlayStation 4 Pro) رونمایی کرد. در ادامه مشخصات کنسول جدید سونی را مشاهده کنید.
تبلیغات

در این چند ماهه اخیر اخبار زیادی حول کنسول میان نسلی پلی‌استیشن نئو منتشر شد. اخباری که نوید یک کنسول قدرتمندتر نسبت به پلی‌استیشن 4 را می‌داد. البته نباید به هیچ‌وجه نگران بود زیرا بازی‌های این دو کنسول یکسان هستند ولی در پلی‌استیشن نئو کیفیت اجرایی بالاتر بوده و شاهد اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K هستیم. حال در جریان رویداد «نشست پلی‌استیشن» سونی رسما این کنسول را با نام پلی‌استیشن 4 پرو معرفی کرد. از نظر توان پردازشی ‌پلی‌استیشن ۴ پرو تقریبا دو برابر مدل قبلی خود است.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این کنسول می‌توان به پشتیبانی از قابلیت استریم 4K، اجرای بازی‌ها با رزولوشن 1080pو نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نیز اشاره کرد. همچنین از نظر هارد درایو این کنسول یک ترابایتی خواهد بود. با این حال بازی‌های سونی روی هر دو پلتفرم پرو و کنسول قبلی اجرا خواهند شد.

در واقع پلی‌استیشن 4 پرو از بازی و پخش ویدیو در رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن نسبت به نسخه‌ی قدیمی بزرگ‌تر هم شده است و از نظر قدرت اجرای بازی‌ها کسنول جدید دو برابر نسل قبل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات