هوم پاد جدید اپل با صدای بهبودیافته و قابلیت‌های پیشرفته‌تر از راه رسید

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
مطالعه 5 دقیقه
هوم پاد نسل جدید اپل (روشن شده) در بکگراند مشکی
هوم پاد (نسل دوم) اپل با طراحی بهبودیافته و توانایی‌ بیشتر در مدیریت کارهای روزمره و کنترل خانه هوشمند معرفی شد.
تبلیغات

اپل امروز هوم پاد (نسل دوم)، اسپیکر هوشمند قدرتمند و زیبای خود را معرفی کرد. محصول جدید کوپرتینویی‌ها با نوآوری‌های شرکت سازنده و هوش سیری، اکنون تجربه‌ی شنیداری پیش‌گامانه‌ای ارائه می‌دهد. هوم پاد جدید روش‌های جدید و راحتی نیز برای مدیریت کارهای روزمره و کنترل خانه هوشمند در‌دسترس کاربران قرار خواهد داد.

هوم‌ پاد جدید با استفاده از تخصص و نوآوری‌های صوتی ما، بیس غنی و عمیقی ارائه می دهد. با محبوبیت HomePod mini، شاهد علاقه‌ی فزاینده‌ای به آکوستیک قوی‌تر دست‌یافتنی در هوم پاد بزرگ‌تر بودیم. خوشحالیم که توانسته‌ایم نسل بعدی هوم پاد را برای مشتریان در سراسر جهان بیاوریم.
- گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی جهانی، اپل

طراحی

هوم پاد جدید اپل با پارچه مشبک شفاف و سطح لمسی با نور پس‌زمینه که از لبه‌ای به لبه دیگر روشن می‌شود، طراحی زیبایی دارد که هر فضایی را تکمیل می‌کند.

هوم پاد اپل در دو رنگ سفید و مشکی که کنار یکدیگر قرار دارند

هوم پاد اپل در گزینه‌های سفید و سیاه نیمه‌شب (رنگی جدید ساخته‌شده با پارچه مشبک کاملاً بازیافتی) موجود است.

قدرت صوتی

هوم‌ پاد کیفیت صدای باورنکردنی را با باس غنی و فرکانس‌های زیاد ارائه می‌دهد. همچنین، برای ارائه‌ی تجربه صوتی قدرتمند تغییراتی در آن اِعمال شده است. تراشه‌ی S7 با نرم‌افزار و فناوری حسگر سیستم ترکیب شده تا صدای محاسباتی پیشرفته‌تری ارائه دهد که قابلیت کامل سیستم صوتی آن را برای تجربه شنیداری پیش‌گامانه به حداکثر می‌رساند. به‌کمک فناوری حسگر اتاق، هوم‌ پاد جدید اپل بازتاب صدا را از سطوح مجاور تشخیص می‌دهد تا متوجه شود که آیا در‌مقابل دیوار قرار دارد یا خیر.

فضای داخلی و قطعات سازنده هوم پاد اپل

کاربران می‌توانند با اپل موزیک به بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ گوش دهند و امکان لذت بردن از صدای فراگیر نیز وجود دارد. درضمن، سیری به افراد کمک می‌کند تا بر‌اساس هنرمند، آهنگ، اشعار، دهه، ژانر، حال و هوا آهنگ دلخواهشان را بیابند.

هوم پاد اپل در کنار دستی که گوشی هوشمندی دارد

اگر از دو یا چند هوم‌ پاد هم‌زمان استفاده کنید، به قابلیت‌های جدیدی دسترسی خواهید داشت. با استفاده از صدای چند‌اتاقه AirPlay، کاربران می‌توانند به‌سادگی بگویند «Hey Siri»، یا بالای هوم پاد را لمس کنند و نگه دارند تا آهنگ از تمام اسپیکرها پخش شود. حتی می‌توان از این محصول به‌عنوان دستگاهی برای مخابره داخلی استفاده کرد.

ادغام یکپارچه با اکوسیستم اپل

با استفاده از فناوری Ultra Wideband، کاربران می‌توانند به‌راحتی هرآنچه در آیفونشان در حال پخش است (آهنگ یا پادکست یا تماس تلفنی)، از هوم‌ پاد نیز بشنوند. هر‌کسی در خانه می‌تواند گوشی هوشمند اپل خود را به هوم پاد نزدیک کند تا پیشنهادهای مختلف برای پخش به‌طور‌خودکار به‌نمایش درآیند. همچنین، این دستگاه می‌تواند حداکثر شش صدا را تشخیص دهد؛ بنابراین، هر عضو خانواده می‌تواند لیست‌ پخش شخصی خود را بشنود.

هوم پاد اپل در کنار دستی که گوشی هوشمندی دارد

از هوم پاد با Apple TV 4K برای لذت‌بردن از صدای دالبی اتموس و دستیابی به تجربه‌ی کامل سینمای خانگی سینمایی نیز می‌توان استفاده کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب هوم‌ پاد این است که می‌توان به‌کمک آن به‌راحتی اپل تی‌وی را کنترل کرد.

افزون‌براین، Find My این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با پخش صدایی دستگاه‌های اپل خود که گم کرده بوده‌اند، پیدا کنند. با استفاده از سیری، کاربران می‌توانند مکان دوستان یا عزیزانی را جویا شوند که موقعیت مکانی خود را از‌طریق برنامه به‌اشتراک می‌گذارند.

هوم پاد اپل روی میز تلویزیون

خانه هوشمند و هوم پاد

با قابلیت تشخیص صدا، هوم پاد می‌تواند به هشدارهای دود و مونوکسید‌کربن گوش دهد و درصورت شناسایی صدا، اعلان را مستقیماً به آیفون کاربر ارسال کند. حسگر داخلی جدید دما و رطوبت نیز می‌تواند شرایط محیط داخلی را بررسی کند. درنتیجه، اکنون افراد می‌توانند برای مثال به سیری بگویند که در‌صورت گرم‌شدن اتاق، فن را روشن کند.

علاوه‌براین،‌ می‌توان دستورهایی مانند «صبح به‌خیر» را برای سیری تعریف کرد تا با شنیدن آن دسته‌ای از کارها را انجام دهد. حتی صدای تأیید جدیدی برای هوم پاد تعبیه شده است که فعال‌شدن دستگاه‌های مختلف را اعلام می‌کند. کاربران می‌توانند با برنامه بازطراحی‌شده Home که دسته‌های جدیدی برای آب‌و‌هوا و چراغ‌ها و امنیت ارائه می‌دهد، خانه‌ی هوشمند خود را آسان‌تر از گذشته کنترل کنند.

هوم پاد و محیط‌زیست

هوم پاد به‌گونه‌ای طراحی شده است که تأثیرات محیط‌زیستی را به‌حداقل برساند. این دستگاه ۱۰۰ درصد طلای بازیافتی در آب‌کاری چندین برد مدار چاپی و ۱۰۰ درصد عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در آهن‌ربای بلندگو دارد. این مسئله را نیز نمی‌توان نادیده گرفت که HomePod استانداردهای حرفه‌ای اپل را برای بهره‌وری انرژی برآورده می‌کند و فاقد جیوه، BFR ،‌PVC و بریلیوم است.

دو هوم پاد اپل به رنگ های مشکی و سفید در کنار هم

همچنین، در بسته‌بندی بازطراحی‌شده‌ی آن پوشش پلاستیکی بیرونی حذف شده و ۹۶ درصد بسته‌بندی مبتنی بر فیبر است. همین امر اپل را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از تمام بسته‌بندی‌ها تا سال ۲۰۲۵ نزدیک‌تر می‌کند.

قیمت و دسترسی

هوم‌ پاد (نسل دوم) از امروز در apple.com/store برای سفارش با قیمت ۲۹۹ دلار در استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، بریتانیا، آمریکا و ۱۱ کشور و منطقه دیگر آماده‌ی سفارش است و از ۳ فوریه دردسترس خواهد بود.

دیدگاه شما همراهان زومیت درباره‌ی هوم‌پاد (نسل دوم) و قابلیت‌های جذاب آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات