با POWERUP DART هواپیماهای کاغذی را با گوشی کنترل کنید

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپی با عنوان POWERUP DART‌ در کیک‌استارتر مشغول جذب سرمایه است که هواپیماهای کاغذی را با استفاده از گوشی قابل کنترل می‌کند.
تبلیغات

استارتاپ پاورآپ دارت پروژه‌ای در کیک‌استارتر قرار داده است که البته شاهد واپسین ساعت‌های جذب سرمایه‌ی آن در این سیستم هستیم. پاورآپ دارت، کنترل هواپیماهای کاغذی را با استفاده از گوشی‌ هوشمند برای کاربران ممکن می‌کند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که پاور آپ پیش از این نیز محصول مشابهی راهی بازار کرده بود، حال آنکه آخرین محصول رونمایی‌شده توسط این کمپانی بهبودهای متعددی به خود دیده است؛ به‌طوری‌که می‌توان با استفاده از کیت پاورآپ و هواپیماهای کاغذی، مانورهای مختلفی نیز از طریق گوشی‌ هوشمند انجام داد.

با استفاده از ماژول گیره مانندی که پاور آپ توسعه داده است و نصب آن روی انواع هواپیماهای کاغذی، می‌توان با هر بار شارژ، هواپیمای کاغذی را ۱۰ دقیقه به پرواز درآورد. ضمنا این ماژول تنها برای پرواز درآوردن کاربرد ندارد و می‌توان از طریق گوشی، هواپیما را در حال پرواز کنترل کرد. برای مثال با تکان دادن گوشی می‌توان سکان هواپیما را تکان داد و در نتیجه مسیر حرکت را عوض کرد.

مؤسس استارتاپ و طراح این سیستم که یک طراح صنعتی و در عین حال یک خلبان است، اعلام کرده که ایده‌ی تولید این محصول از سال ۲۰۰۷ به ذهن وی خطور کرده است. استفاده از این ایده زمانی شکل گرفت که وی در تلاش برای آموزش آیرودینامیک پرواز به کودکان بود. کمپین ایجادشده برای پاورآپ دارت به اندازه‌ای در کیک‌استارتر مورد استقبال قرار گرفته که در حال حاضر اولین کمپین موفق این پلتفرم است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در صفحه‌ی کیک استارتر این پروژه، هر دستگاه از این ماژول با قیمت ۲۹ دلار به فروش می‌رسد و خریداران می‌توانند ماژول خود را در ماه دسامبر دریافت کنند. هدف جمع‌آوری سرمایه برای پاورآپ ۲۵ هزار دلار بود که در حال حاضر و طی آخرین ساعات کمپین، نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار سرمایه جذب شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات