مراسم رونمایی گلکسی S24 را با زومیت ببینید و جایزه ببرید! [نسخه آفلاین اضافه شد]

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
سه مرد جوان در کنار لوگو زومیت و مراسم آنپکد ۲۰۲۴
زومیت مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ (محفل رونمایی سری گلکسی S24) را به‌صورت زنده پخش می‌کند.
تبلیغات

گلکسی S24، پرچمدار سال ۲۰۲۴ سامسونگ، سرانجام از راه رسیده است تا برای بهترین گوشی ها خط‌و‌نشان بکشد. سه گوشی جدید سامسونگ که در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ رونمایی می‌شوند، تمرکز ویژه‌ای روی هوش مصنوعی خواهند داشت.

سامسونگ در روزهای منتهی‌ به مراسم آنپکد، تبلیغات گسترده‌ی Galaxy AI را در شهرهای بزرگ شروع کرد تا ذهن کاربران برای ورود به عصر «گوشی‌های هوش مصنوعی» آماده شود.

انتظار داریم در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ افزون‌بر سه گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا شاهد رونمایی رابط کاربری One UI 6.1 و نسل جدید گلکسی بادز باشیم.

برخی از افشاگران به احتمال رونمایی حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ و هدست واقعیت مجازی سامسونگ نیز اشاره کرده‌اند که البته دور از انتظار است شاهد این محصولات باشیم.

مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود، اما پخش زنده‌ی زومیت نیم‌ساعت قبل از مراسم آغاز خواهد شد.

نسخه‌ی آفلاین پوشش زنده‌ی زومیت

تماشا در یوتیوب

پوشش زنده‌ی زومیت شامل قرعه‌کشی دو گلکسی واچ ۶ است. برای شرکت در قرعه‌کشی، وارد پست مربوط‌ به آنپکد در اینستاگرام زومیت شوید و حداقل یک نفر را در بخش دیدگاه‌ها منشن کنید. همچنین لازم است صفحه‌ی اینستاگرام زومیت و صفحه‌ی اینستاگرام دیجی‌لند را فالو کنید.

برای دسترسی به قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی برندهای دیگر می‌توانید وارد بخش محصولات زومیت شوید. همچنین برای دیدن جدیدترین ویدیوها، صفحه‌ی یوتیوب زومیت را دنبال کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات