ریپل (XRP) در خطر خروج از فهرست پنج ارز دیجیتال برتر

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با رسیدن ارزش بازار پولکادات و کاردانو به ۲۱ میلیارد دلار، ریپل در معرض خروج از فهرست پنج ارز دیجیتال برتر قرار دارد.
تبلیغات

ریپل با از دست دادن جایگاه خود در میان سه آلت‌کوین برتر در ۲۱ بهمن، ارزش بازار خود را به پولکادات (DOT) داد. طبق اطلاعات کوین‌تلگراف و کوین‌مارکت‌کپ، ریپل به‌سختی در بین پنج ارز دیجیتال برتر قرار دارد و ممکن است این جایگاه را از دست بدهد.

ریپل برای بار دوم متحول می‌شود

نظم نوین آلت‌کوین‌های بزرگ با شروع «فصل آلت‌کوین‌ها» وارد بازار می‌شود و سرمایه‌گذاران اهدافی متفاوت با اوایل ۲۰۱۸ انتخاب می‌کنند. به گزارش کوین‌تلگراف، به ‌واسطه‌ی استلار (XLM) و دوج‌کوین (DOGE)، بیت‌کوین کش (BCH) در میان قربانیان این هفته قرار دارد.

در مورد ریپل اوضاع می‌توانست بدتر باشد. در هنگام نوشتن مقاله، ریپل در ۰٫۴۶ دلار در حال معامله است، در‌حالی‌که قبلا به دلیل مشکل قانونی سهام‌دار اصلی‌اش در مقادیر پایین ۰٫۱۶ دلار معامله می‌شد. این مشکل هنوز باقی است و ایالات ‌متحده همچنان XRP را در رده‌ی‌ اوراق ثبت‌نشده قرار داده؛ اما اقبال آن در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

پولکادات با داشتن بهره‌های خیره‌کننده در سرتاسر ۲۰۲۱، ثابت کرد یکی از آلت‌کوین‌های قدیمی بازار است که رقیبی ندارد. DOT/USD در هفته‌ی گذشته به اندازه‌ی ۴۰ درصد افزایش یافت و برای مدت کوتاهی وضع XRP را در ژانویه تغییر داد.

کاردانو در صف رسیدن به ۵ رمزارز برتر

با بالا آمدن کاردانو (ADA)، ممکن است بودن ریپل در میان پنج رمزارز برتر جزئی از تاریخ شود. سه‌شنبه، XRP و ADA دارای ارزش بازار بالای ۲۱ میلیارد دلار بودند. در مقدار بیشترین حد تاریخی کاردانو تغییری ایجاد نشده است؛ اما ارتش رسانه‌های اجتماعی این آلت‌کوین باور دارند که روزهای خوش دور نیست. البته از لحاظ خریدهای بزرگ، ریپل در سایه‌ی خریدهای تجاری عظیم بیت کوین و مقبولیت سازمانی اتر قرار دارد.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی زومیت نیست. خطر از ‌دست ‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق،  تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر ‌عهده بگیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات