چگونه تصاویر دریافت‌شده در جیمیل را در Google Photos ذخیره کنیم

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به کمک ویژگی Save to Photos در نسخه وب جیمیل، می‌توانید تصاویر را بدون نیاز به واسطه و به‌طور مستقیم در گوگل فوتوز ذخیره کنید.
تبلیغات

اگر عکس‌هایی که از طریق جیمیل دریافت می‌کنید، ابتدا در گوگل درایو ذخیره و سپس به Google Photos منتقل می‌کنید، باید بدانید که اکنون می‌توانید این کار را به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به ذخیره در گوگل درایو انجام بدهید. استفاده از قابلیت Save to Photos که در حال حاضر فقط در نسخه وب فعال شده، به‌سادگی ذخیره عکس‌ در گوگل درایو است. به کمک این قابلیت می‌توانید تصاویر را از داخل ایمیل ارسال‌شده یا از طریق پنجره نمایش عکس ذخیره کنید.

در زمان نگارش این مقاله، این ویژگی فقط برای تصاویر JPEG کار می‌کند و از آنجا که به‌آرامی در حال راه‌اندازی است، شاید هنوز برای شما فعال نشده باشد. 

ذخیره عکس از ایمیل در گوگل فوتوز

وارد ایمیل حاوی عکس شوید. نشانگر ماوس را روی عکس ببرید تا آیکون‌هایی در گوشه آن برایتان ظاهر شود. آیکون سمت راست، آیکون Save to Photos است.

آموزش ذخیره عکس‌ها از جیمیل در Google Photos

روی آیکون Save to Photos کلیک کنید تا تصویر ذخیره شود. برای اطمینان از اینکه تصویر در گوگل فوتوز ذخیره شده است، روی View کلیک کنید.

آموزش ذخیره عکس‌ها از جیمیل در Google Photos

ذخیره عکس از طریق پنجره پیش‌نمایش تصویر

اگر روی تصویر کلیک کنید تا پیش‌نمایش آن را ببینید، می‌توانید از طریق همان صفحه آن را در گوگل فوتوز ذخیره کنید.

برای این کار پس از نمایش عکس روی سه‌نقطه عمودی در سمت راست صفحه کلیک و گزینه Save to Photos را انتخاب کنید.

آموزش ذخیره عکس‌ها از جیمیل در Google Photos

با این کار یک اعلان پاپ‌آپ ظاهر می‌شود و به شما اطلاع می‌دهد که یک کپی از تصویر مورد نظر در گوگل فوتوز ذخیره خواهد شد. برای تأیید روی Save کلیک کنید.

آموزش ذخیره عکس‌ها از جیمیل در Google Photos

اگر می‌خواهید از این طریق عکس‌های دریافت‌شده از طریق ایمیل را ذخیره کنید؛ اما گزینه Save to Photos را پیدا نمی‌کنید، کافی است کمی صبور باشید تا به‌زودی این قابلیت برایتان فعال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات