خودرو برقی جدید BYD با قیمت بسیار کمتر از تسلا رونمایی شد

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه‌چهارم جلویی خودروی BYD Qin Plus
BYD از خودروی جدیدی رونمایی کرده است که قیمت بسیار پایینی دارد و فناوری‌های پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد.
تبلیغات

BYD از خودروی ارزان‌قیمت جدیدی به نام Qin Plus رونمایی کرد. قیمت خودرو در تیپ پایه از ۱۱ هزار دلار آغاز می‌شود و در بالاترین تیپ به ۲۰ هزار دلار می‌رسد. بی وای دی ادعا می‌کند این خودرو با وجود قیمت پایینش فناوری‌های پیشرفته‌ای دارد.

Qin Plus در دو نسخه‌ی تماماً الکتریکی و هیبریدی موسوم به DM-i به بازار عرضه خواهد شد. به گفته‌ی BYD نسخه‌ی DM-i تجربه‌ی رانندگی جذابی را ارائه می‌کند که سکوت، نرمی و سازگاری با محیط‌زیست شاخصه‌های اصلی آن محسوب می‌شود.

نمای سه‌چهارم جلو خودروی BYD Qin پلاس

نسخه‌ی هیبریدی Qin پلاس به ۷٫۳ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتردرساعت برسد. مصرف سوخت آن ۳٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و می‌تواند برد ترکیبی برابر با ۱٬۲۴۵ کیلومتر ارائه دهد.

نمای سه‌چهارم عقب خودروی BYD Qin پلاس

موتور ۱٫۵ لیتری و دو نوع موتور برقی با برد الکتریکی خالص ۵۵ و ۱۲۰ کیلومتری برای نمونه‌ی هیبریدی Qin پلاس ارائه می‌شود. نمونه‌ی تماماً الکتریکی با دو نوع موتور ۱۰۰ یا ۱۵۰ کیلوواتی با برد ۶۱۰ کیلومتری در دسترس است.

نسخه‌ی الکتریکی Qin پلاس موتورهای برقی پیشرفته در کنار پمپ حرارتی بهینه‌شده دارد و به‌لطف باتری‌های جدید BYD امنیت بالایی ارائه می‌دهد.

تصاویری از نمای داخل کابین منتشر نشده است، اما BYD می‌گوید سرنشینان با نمایشگرهای مختلف و چرم باکیفیت، با فضایی لوکس و مدرن مواجه خواهند بود.

نسخه‌ی فول آپشن خودروی جدید BYD به امکاناتی از جمله صندلی‌های چرمی با تنظیم برقی، تهویه مطبوع خودکار، سانروف پانورامیک، چراغ‌های جلوی LED، ورود و استارت بدون کلید، شارژر بی‌سیم، دوربین عقب و پارک خودکار مجهز است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات