گروه خودروسازی مادر VW قصد دارد تا مبلغ بسیار سنگین 17 میلیارد دلاری را برای سبقت گرفتن از BMW هزینه کند. این مبلغ در بخش توسعه و طراحی خودرو و ارائه امکانات و تسهیلات در کشورهای چین، مکزیک و غیره هزینه خواهد شد.
هدف اصلی VW این است تا خودرو لوکس خود را در کشورهای مختلف تولید و عرضه کند.
آئودی پیش از این توانست عنوان پرفروشترین خودرو لوکس اروپا را از آن خود کند و BMW را پس از یک دهه سلطنت پشت سر بگذارد. آئودی نزدیک به 2 میلیون خودرو را در سال جاری و در اروپا به فروش رساند و این در حالی است که فروش BMW در اروپا نزدیک به 1.54 میلیون دستگاه بوده است.
نظرات