اطلاعاتی از شورولت سونیک 2017 قبل از نمایشگاه نیویورک منتشر شد

سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر و جزئیاتی از مدل 2017 شورولت سونیک با لیستی از تجهیزات و ظاهری جدید منتشر شده است. این خودرو به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل نیویورک ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مهمترین تغییرات ظاهری این مدل را می‌توان در نمای جلو یافت، جایی که شاهد استفاده از طرح جدید برای چراغ‌ها و جلو پنجره هستیم؛ این جلوپنجره‌ی جدید را در دیگر محصولات شورولت مانند اسپارک و Bolt EV هم می‌توان دید، حالا شورولت سونیک هم با جلوپنجره‌ی جدیدش به سایر محصولات کوپک کمپانی شبیه شده است. سونیک همچنان در دو بدنه‌ی هاچ‌بک و سدان تولید خواهد شد.

chevrolet sonic

پیشرانه‌های چهار سیلندر سونیک جدید نسبت به قبل تغییری نداشته‌اند و در مدل استاندارد موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر خطی بکار رفته است. در مدل‌های بالاتر هم امکان سفارش پیشرانه‌ی توربوشارژر ۱.۴ لیتری با قدرت ۱۳۸ اسب بخار وجود دارد. سونیک بصورت استاندارد با جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی عرضه خواهد شد اما امکان سفارش جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی خودکار هم وجود دارد. شورولت سونیک در چهار تیپ عرضه خواهد شد که شامل تیپ پایه‌ی LS، تیپ متوسط LT و تیپ Premier است که نمونه‌ی آخر جایگزین تیپ LTZ قدیمی خواهد شد. مدل آخر هم RS است که بصورت اختصاصی برای مدل هاچ‌بک طراحی شده است، هرچند امکان سفارش تیپ RS برای مدل سدان هم وجود دارد. مدل‌های RS با جنس ویژه برای کف، تزئینات داخلی مشکی پیانو، فرمان اسپرت با نشان RS و بخش پایینی تخت و دوخت قرمز رنگ برای تودوزی کابین عرضه خواهند شد.

chevrolet sonic

طراحی قسمت جلوی سونیک محافظه‌کارانه‌تر شده و لامپ‌های LED افزوده شده‌اند. در بخش پایینی جلو هم محل قرارگیری مه‌شکن‌ها که قبلا به شکل افقی بود، در بدنه‌ی جدید به حالت عمودی درآمده است. چراغ‌های عقبی هم از نو طراحی شده‌اند و طرح معمول‌تری به خود گرفته‌‌اند، در طرح قبلی این‌طور به نظر می‌رسید که چراغ‌های عقب یک حجم برآمده فاقد هرگونه روکشی هستند. رینگ‌ها نیز با طراحی جدید خود در سایز ۱۵ تا ۱۷ اینچی قابل انتخاب هستند. برای رنگ بدنه‌ی سونیک هم چهار نوع رنگ جدید به رنگ‌های قبلی اضافه شده است.

chevrolet sonic

امکانات مدل ۲۰۱۷ شامل گرمکن صندلی، گرمکن فرمان، استارت و ورود بدون کلید است. همچنین مدل ۲۰۱۷ به سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی MyLink به همراه نمایشگر هفت اینچی لمسی که از Apple CarPlay  و Android Auto پشتیبانی می‌کند. قابلیت استفاده از اتصال 4G LTE با قابلیت اتصال به هفت عدد تلفن، سیستم هشدار انحراف از خط و هشدار برخورد از جلو از دیگر امکاناتی است که در شورولت سونیک 2017 قابل سفارش هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات