تسلا سایبرتراک احتمالا برای ایلان ماسک فاجعه خواهد بود

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
جیم کرامر، سرمایه‌گذار و شخصیت تلویزیونی آمریکایی، می‌گوید تسلا سایبرتراک اولین فاجعه برای ایلان ماسک خواهد بود و به مردم توصیه کرد به‌جای آن فورد F-150 لایتنینگ بخرند.
تبلیغات

در کل تاریخ خودروسازی، تعداد معدودی از خودروها به‌اندازه تسلا سایبرتراک خبرساز و جنجالی شده‌اند و ظاهر این پیکاپ برقی تقریبا دو سال پس از رونمایی، همچنان با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده است. به‌گزارش insideevs، آخرین فردی که از ظاهر سایبرتراک انتقاد کرده، جیم کرامر، سرمایه‌گذار و سهام‌دار و شخصیت تلویزیونی معروف آمریکایی است که می‌گوید: «به‌دلیل ظاهر، وانت الکتریکی تسلا سایبرتراک اولین فاجعه ایلان ماسک خواهد بود.»

نمای جلو تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck در بیابان

روز دوشنبه در مصاحبه‌ با وال استریت، از کرامر پرسیده شد که ربات تسلا را می‌بیند؟ او بلافاصله بحث را از ربات انسان‌نمای تسلا به‌سمت سایبرتراک هدایت کرد. کرامر گفت:

بله، ربات تسلا را دیده‌ام؛ اما وانت واقعی سایبرتراک را نیز دیدم. برو F-150 لایتنینگ بخر. این محصول خیلی زشتی است. شما باید تسلا را دوست داشته باشید تا سایبرتراک را بخرید. من هنوز تسلا را دوست دارم؛ اما فکر می‌کنم این وانت فاجعه‌بار خواهد بود.

قبل از خنده، کرامر درادامه سایبرتراک را «خودرویی نفرت‌انگیز» توصیف کرد و گفت مردم با دیدن آن در جاده شوکه می‌شوند. 

هم‌اکنون هر فردی حق دارد نظر بدهد و واضح است که بسیاری از کسانی که از طراحی آینده الهام گرفته‌اند، از سایبرتراک تسلا خوششان نمی‌آید. بااین‌حال، گفتن اینکه این وانت فاجعه خواهد بود، با‌‌توجه‌‌‌‌به ۱/۲۵ میلیون دستگاه پیش‌خرید احتمالی (به‌گفته ردیاب رزرو آنلاین که طرفداران ایجاد کرده‌اند) احتمالا اغراق‌آمیز باشد. توجه کنید کرامر، تنها فردی نیست که نگرانی خود را درباره سایبرتراک ابراز می‌کند؛ زیرا حتی ایلان ماسک درباره موفقیت وانت برقی تسلا ابراز تردید کرده است. ماه گذشت، مدیرعامل جنجالی تسلا در توییتی نوشت:

همیشه این احتمال وجود دارد که سایبرتراک شکست بخورد؛ زیرا شباهت زیادی به چیزهای دیگر ندارد؛ ولی من اهمیتی نمی‌دهم و حتی اگر دیگران این کار را نکنند، آن را بسیار دوست دارم.

جیم کرامر درباره تحقیقات NHTSA از سیستم رانندگی خودران اتوپایلوت تسلا نیز صحبت و آن را «ناعادلانه» توصیف کرد و گفت: «تصادفات رانندگان مست زیادتر است.» سرمایه‌گذار اصلی شبکه CNBC و چهره تلویزیونی آمریکا از تسلا به‌دلیل اجتناب از برخی اشتباهات بزرگ در محصولاتش برخلاف جنرال موتورز و شکست مفتضحانه اخیر فراخوان شورولت بولت برقی تقدیر کرد.

نمای کابین تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck
نمای بیرونی تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck
تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck در جنگل
چراغ جلو تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck
کفی عقب تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck
نمای جانبی تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck
نمای جلو تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck در بیابان
تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck در جاده با نمای آسمان ابری
نمای جانبی تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck در جاده
نمای جانبی تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck در مسیر کویری
کفی عقب وانت برقی تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck
نمای عقب وانت برقی تسلا سایبرتراک / Tesla Cybertruck
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات