منصوری گرونوس ۲۰۲۱ معرفی شد

شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین محصول منصوری نسخه‌ای از مرسدس AMG G63 است. این خودرو گرونوس نام دارد که یک ثانیه زودتر از مدل استاندارد به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رسد و قیمتش ۶۶۵ هزار دلار است.
تبلیغات

اولین نسخه از منصوری گرونوس سال ۲۰۱۳ معرفی شد. حال این محصول ویژه برای سال ۲۰۲۱ با استفاده از نسل جدید مرسدس کلاس G عرضه می‌شود. قدرت این مدل ۸۵۰ اسب‌بخار و گشتاورش ۱،۰۰۰ نیوتن‌متر است که از برتری کامل آن درمقایسه‌با نسخه استاندارد AMG G63 خبر می‌دهد که ۵۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت منصوری گرونوس ۲۰۲۱ برابر ۳/۵ ثانیه خواهد بود؛ یعنی یک ثانیه بهتر از G63 استاندارد. گفتنی است نهایت سرعت این خودرو نیز با کمی افزایش به ۲۵۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

مشابه گرونوس ۲۰۱۳ نسخه جدید هم به کیت بدنه پهن ساخته‌شده از فیبرکربن با رنگ سبز بریتانیایی (British Racing Green) مجهز است. علاوه‌بر سپرها، درهای ورودی به کابین هم متفاوت از نسخه استاندارد AMG هستند. محصول جدید منصوری از چرخ‌های ۲۴ اینچ و تایرهایی با پهنای ۲۹۵ میلی‌متر بهره می‌برد که همراه اگزوزهای ویژه در طرفین بدنه و ادوات فیبرکربن، کاملا اسپرت و سفارشی جلوه می‌کند.

نمای داخلی  منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
نمای پشت منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
نمای روبرو منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
نمای عقب منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
نمای جانبی منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
نمای کاپوت منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
نمای سقف منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos
نمای موتور منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos

در فضای داخلی، چرم دست‌دوز با رنگ قهوه‌ای روشن وجود دارد. این شرایط برای سراسر تودری‌ها و سقف و حتی کف‌پوش صندوق عقب فراهم شده است. نشان تجاری منصوری و ادوات فیرکربن نیز در قسمت‌های مختلف کابین دیده می‌شوند.

تنها ۱۰ دستگاه منصوری گرونوس ۲۰۲۱ ساخته خواهد شد و قیمت این خودرو با احتساب مالیات محلی در بازار آلمان ۶۶۵ هزار دلار خواهد بود. با این قیمت، محصول جدید منصوری از نسخه استاندارد AMG G63 حدود ۴۷۵ هزار دلار گران‌تر است و یکی از پرهزینه‌ترین پکیج آپشن‌های سفارشی برای خودرو در جهان محسوب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات