راهنمای خرید هدیه برای خوره‌های تکنولوژی

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 19 دقیقه
همه ما حداقل دوست یا آشنایی داریم که در دنیای تکنولوژی غرق شده است. این افراد سلیقه خاصی دارند و اگر بخواهید برای آن‌ها هدیه‌ای بخرید، قطعا باید قید لباس یا کیف یا عطر را بزنید و وارد دنیای فناوری شوید. با راهنمای خرید هدیه برای گیک تکنولوژی همراه شوید.
تبلیغات

پیش از هر چیز بد نیست به‌صورت مختصر «گیک» (Geek) را تعریف کنیم. گیک به شخصی گفته می‌شود که شیفته موضوعی خاص باشد و بیشتر زمانش را صرف آن کند. در اکثر مواقع، گیک به کسی گفته می‌شود که عاشق دنیای فناوری باشد؛ ولی این موضوع درست نیست و شخص گیک می‌تواند عاشق هر موضوعی باشد؛ مثلا گیک بازی، گیک سینما، گیک موسیقی، گیک خودرو، گیک مد و فشن و حتی گیک غذا.

تمام این‌ها را گفتیم که به گیک تکنولوژی برسیم. اکثر ما، چه کسانی که در زومیت می‌نویسیم و چه کسانی که خواننده زومیت هستیم، به‌نوعی خوره تکنولوژی محسوب می‌شویم. حتما در بین اعضای خانواده و دوستانتان هم کسانی را می‌شناسید که گیک تکنولوژی محسوب شوند. وقتی مناسبتی پیش می‌آید و می‌خواهید برای آن‌ها هدیه‌ای بخرید، طبیعتا نباید به سراغ هدیه‌های مرسوم مثل لباس یا عطر یا مچ‌بند چرمی بروید. تنها هدیه‌ای که خوره تکنولوژی را خوشحال می‌کند، محصولی دیجیتالی یا مرتبط به دنیای فناوری است.

در این مطلب، می‌خواهیم فهرستی از بهترین هدیه‌های مناسب خوره تکنولوژی را معرفی کنیم تا برای مناسبت بعدی، بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ساعت هوشمند

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - اپل واچ

ساعت هوشمند گجتی نو رسیده است که با وجود دست‌نیافتن به اهداف و دورنمای ترسیم‌شده برای آن، به محصولی محبوب تبدیل شده‌ است. آنچه مسلم است این ابزار هنوز آن‌طورکه بایدوشاید، جای خود را در بین گجت‌های ضروری پیدا نکرده ‌است؛ بااین‌حال هدیه‌ای بسیار جذاب به‌شمار می‌رود. بسیاری از ساعت‌های هوشمند و دستبند‌های سلامتی امروزی با نمایش اعلان‌ها، پیام‌ها، پایش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و ایفای نقش همراه در فعالیت‌های ورزشی، با نزدیک‌تر‌کردن ظاهر خود به ساعت‌های کلاسیک به‌دنبال همه‌گیرشدن هستند. ساعت‌های هوشمند با مشکلاتی جدی همچون نیازمندی به شارژ رو‌به‌رو هستند که با وجود بهبودهای اندک، هنوز مانع اصلی رشد آن‌ها محسوب می‌شود.

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان است که فروش سالانه آن از تمام صنعت ساعت‌سازی سوئیس نیز بیشتر است. اگر شخص مد‌نظرتان محصولات اپلی دارد یا اهمیت ویژه‌‌ای به فعالیت‌های ورزشی و سلامتی می‌دهد، بهترین گزینه‌ دردسترس اپل واچ سری ۶ است. اپل واچی SE و سری ۳ هم به‌عنوان نمونه‌های ارزان‌تر گزینه‌ها‌ی جایگزین شایسته‌ای محسوب می‌شوند.

ساعت هوشمند سامسونگ و امیزفیت

سامسونگ هم همواره ساعت‌های هوشمند بسیار توانمندی به بازار عرضه می‌کند. گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲ با زبان طراحی متفاوت، دو نمونه از گزینه‌های برتر در‌دسترس برای کاربران گوشی‌های اندرویدی هستند. اگر عمر باتری زیاد ساعت هم اولویت اصلی خریدتان است، پیشنهاد می‌کنیم امیزفیت GTR 2e را در نظر بگیرید که عمر باتری‌اش بیش از بیست روز است.

مچ بند هوشمند

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - مچ بند هوشمند

یکی از هدیه‌های مطمئن برای عاشقان تکنولوژی مچ بند هوشمند است؛ البته باید مطمئن باشید شخص مدنظرتان مچ‌بند یا ساعت هوشمند نداشته باشد. مچ‌بندهای هوشمند نه‌تنها گجت‌های خیلی جذابی محسوب می‌شوند؛ بلکه قیمتشان نیز چندان گران نیست. مچ‌بندهای زیادی در بازار وجود دارد؛ ولی دو مدل آنر بند 5 و شیائومی می بند 5 جزو مدل‌های محبوب‌تر و کارآمدتر به‌حساب می‌آیند. این دو مدل نمایشگر رنگی و بزرگی دارند، چندین هفته شارژدهی می‌کنند، قیمتشان مقرون‌به‌صرفه است و قابلیت‌های متنوعی نیز ارائه می‌دهند. هر دو مدل هم با گوشی‌های اندرویدی سازگارند هم با آیفون.

پاور بانک

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - پاوربانک

اگر نمی‌خواهید برای خرید هدیه زیاد هزینه کنید، پاوربانک‌ها یکی از انتخاب‌های مناسب هستند. پاوربانک به‌قدری کاربردی است که حتی اگر شخص مدنظرتان پاوربانک داشته باشد، باز‌هم از پاوربانک دیگری استقبال خواهد کرد. صرف‌نظر از برند و مدل، ظرفیت باتری پاوربانک را می‌توان مهم‌ترین عامل در خرید آن دانست؛ بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم پاوربانکی با ظرفیت زیاد تهیه کنید که بتواند برای مدت زیادی نیاز به استفاده از شارژر دیواری را رفع کند. با اینکه این موضوع کاملا به بودجه‌تان برمی‌گردد، پیشنهاد ما پاوربانک‌هایی با ظرفیت بیش از ۱۰،۰۰۰ میلی‌آمپر است. برای مثال، مدل ۲۰،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی P20000D ای‌دیتا می‌تواند انتخاب اقتصادی مطلوبی باشد. اگر هم می‌خواهید بیشتر هزینه کنید، می‌توانید A1271 انکر را تهیه کنید که جزو پاوربانک‌های برتر بازار است.

شارژر بی‌سیم

شارژرهای بی‌سیم هدیه‌ای گران‌قیمت و لوکس محسوب می‌شوند. به‌علاوه، باید مطمئن شوید که گوشی طرف مقابلتان از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. حتی با وجود این محدودیت‌ها، شارژر بی‌سیم هدیه بسیار جذابی است؛ چراکه معمولا از آن گجت‌هایی به‌حساب می‌آید که همه تمایل دارند آن را بخرند؛ ولی هیچ‌وقت کسی حاضر نمی‌شود چند‌صد‌هزار تومان برایش بپردازد. اگر قصد دارید چنین هدیه‌ای بخرید؛ ولی بودجه زیادی برایش در نظر نگرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم شارژهای بی‌سیم بلکین و شیائومی را مدنظر قرار دهید؛ چراکه در‌کنار عملکرد و کیفیت رضایت‌بخش، قیمتشان هم مقرون‌به‌صرفه است‌. مگ‌سیف اپل نیز برای کاربران گوشی‌های آیفون به‌خصوص سری ۱۲ بهترین گزینه‌ به‌شمار می‌رود. البته دقت کنید که حتما نمونه اصلی را بخرید؛ زیرا انواع تقلبی زیادی از مگ‌سیف در بازار وجود دارد. 

اگر بیشتر از یک گوشی سازگار با فناوری شارژ بی‌سیم دارید یا از سایر گجت‌های مجهز به این فناوری، مانند ساعت هوشمند یا ایرفون بی‌سیم بهره می‌برید، پیشنهاد ما شارژر‌های بی‌سیم باسئوس و راوپاور هست که هر دو از برند‌های باکیفیت تجهیزات شارژر به‌حساب می‌آیند.

هارد اکسترنال

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - هارد اکسترنال

هیچ‌کسی را پیدا نمی‌کنید که از هارد اکسترنال استقبال نکند. هارد اکسترنال از آن دسته گجت‌هایی است که هر تعداد از آن بخرید، بازهم کم است؛ چه برای آرشیو فیلم یا موسیقی یا عکس باشد، چه برای نگه‌داری از پروژه‌ها و فایل‌های کاری و چه صرفا برای نگه‌داری فایل‌های متفرقه. مدل‌هایی مثل محصول خوش‌قیمت و زیبا و باکیفیت My Passport وسترن دیجیتال یا HD770G ای دیتا (اگر شخص مدنظرتان خراب‌کار است یا به نور LED علاقه دارد) جزو مدل‌های باکیفیت و محبوب بازار محسوب می‌شوند. البته حالا دیگر هارددیسک‌های اکسترنال جزو هدیه‌های گران‌قیمت محسوب می‌شوند و حتی قیمت ظرفیت یک ترابایت آن‌ها بیش از یک‌میلیون تومان است.

فلش مموری

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - فلش مموری

شاید تصور کنید فلش مموری هدیه ارزان‌قیمت و نامناسبی باشد؛ ولی ما درباره فلش مموری USB 2.0 با ظرفیت ۸ گیگابایت صحبت نمی‌کنیم! خوره تکنولوژی درست مثل هارد اکسترنال، از فلش مموری بیشتر هم استقبال می‌کند؛ ولی اگر می‌خواهید او را خوشحال کنید، باید فلشی انتخاب کنید که سرعت و حجم زیادی داشته باشد. دنیای فلش مموری‌ها بسیار متنوع است و با‌توجه‌به هزینه مدنظرتان، مدل‌های مختلفی می‌توانید تهیه کنید. اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی S102 Pro ای‌دیتا و Bar سامسونگ انتخاب مطلوبی محسوب می‌شوند. اگر هم می‌خواهید سنگِ‌تمام بگذارید، سراغ فلش مموری‌های Savage کینگستون بروید.

اندرویدباکس

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - فیلیمو باکس

وقتی به‌علت شیوع کرونا نمی‌توانیم به سینما برویم، چه کاری بهتر از اینکه سینما را به خانه بیاوریم؟ اندروید‌باکس‌ها بهترین ابزار برای این کار محسوب می‌شوند. به‌جز حالتی که شخص مدنظرتان از تلویزیون هوشمندی پرچم‌دار با پردازنده قدرتمند و سیستم‌عاملی پیشرفته استفاده کند، اندرویدباکس همیشه می‌تواند تجربه تماشای فیلم و سریال را بهبود ببخشد. اندرویدباکس فیلیموباکس با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های صوتی و تصویری و قدرت کافی برای نمایش ویدئوهای 4K درکنار رابط کاربری زیبا و روان و قیمت مناسب، هدیه‌ای درخور برای عاشقان تکنولوژی، به‌خصوص علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال به‌حساب می‌آید؛ به‌ویرژه اینکه سیستم‌عامل اندروید در این دستگاه امکان نصب انواع و اقسام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را فراهم می‌کند. اگر به‌دنبال اندروید‌باکس‌های توانمند‌تر برای اجرای بازی یا اپلیکیشن‌های سنگین اندروید در تلویزیونتان هستید، می‌توانید به‌سراغ سایر نمونه‌های موجود در فهرست بهترین اندرویدباکس‌های بازار بروید.

ماوس بی‌سیم

برای کاربرانی که ساعات زیادی از روز را مشغول استفاده از کامپیوتر هستند، ماوس اهمیت زیادی دارد و طراحی و ارگونومی نامناسب آن در درازمدت می‌‌تواند آسیب فیزیکی به مچ و دست کاربر وارد کند. افزون‌براین، کیفیت ساخت و قابلیت‌های دیگر ماوس مانند اتصال بی‌سیم بسیار مهم است. اگر به‌دنبال ماوس بی‌سیم و باکیفیتی هستید، گرین GM-501W با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌اش ارزش خرید فراوانی دارد. رپو 7200M نیز ماوسی بسیار باکیفیت و زیبا و دقیق است که در رده قیمتی‌اش محصولی کاملا باارزش به‌شمار می‌رود. لاجیتک M238 شاید از قابلیت‌های رپو بهره نبرد؛ اما طرح‌های ظاهری زیبا و متنوع آن را به گزینه مناسبی به‌عنوان هدیه تبدیل کرده است.

ماوس بی سیم لاجیتک

اگر به‌دنبال ماوسی پیشرفته و باکیفیت و گران‌قیمت برای هدیه هستید، سری MX لاجیتک را بهترین گزینه‌های موجود می‌توان دانست. لاجیتک با سال‌ها تجربه‌ در ساخت تجهیزات جانبی، MX Master 2S را به‌عنوان پرچم‌دار ماوس‌هایش به بازار عرضه کرده است که قابلیت‌های بسیار زیادی درکنار طراحی ارگونومیک و خاص به‌همراه دارد. اگر ابعاد MX Master را بزرگ می‌دانید و به‌دنبالی محصولی کوچک هستید، MX Anywhere 2S با ارائه قابلیت‌های مشابه برادرش در ابعادی کوچک، گزینه ایدئالتان خواهد بود. 

ماوس مخصوص بازی

ماوس مخصوص بازی

ماوس یکی از اجزای مهم سیستم‌های گیمینگ است و گیمر‌ها روی انتخاب ماوس خود بسیار حساس‌اند. در بازار کشورمان، محصولات ریزر و لاجیتک و رپو در بخش گیمینگ وجود دارند. رپو VT200 و لاجیتک G300s در رده قیمتی یکسان دربرابر یکدیگر قرار می‌گیرند. اگر به‌دنبال محصولی با LED‌های رنگی و ظاهری خاص هستید، VT200 گزینه مناسب‌تری است؛ البته کلید‌های سفارشی و کیفیت ساخت چشمگیر لاجیتک G300s را از دست خواهید داد. اگر قصد دارید محصولی تمام‌عیار و باکیفیت و با ارگونومی عالی هدیه بدهید، G402 لاجیتک را حتما مدنظر قرار دهید.

کیبورد

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - کیبورد

اکثر کسانی که از کامپیوترهای رومیزی استفاده می‌کنند، کامپیوترشان را به‌اندازه فرزندشان دوست دارند؛ به‌خصوص حالا که قیمت قطعات کامپیوتر سر‌به‌فلک کشیده و بیش‌از‌پیش باید قَدر کامپیوتر شخصی‌مان را بدانیم. اگر می‌خواهید برای کسی هدیه بخرید که عاشق کامپیوترش است، بهتر است به‌سراغ لوازم جانبی بروید. یکی از لوازم جانبی مطمئن، ست کیبورد و ماوس است. اینکه چه نوع کیبورد و ماوسی بخرید، بسته به استفاده شخص مدنظرتان از کامپیوتر دارد. اگر مثلا نویسنده یا برنامه‌نویس است و زیاد تایپ می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم سراغ ست کیبورد و ماوس مایکروسافت ۹۰۰ بروید که کلیدهای استاندارد و فوق‌العاده نرمی دارد و تایپ‌کردن با آن بی‌نهایت لذت‌بخش است. اگر هم شخص مدنظرتان با کامپیوترش بازی می‌کند، می‌تواند سراغ ست‌های گیمینگ مثل کولرمستر Devastator 3 Plus یا ایسوس Cerberus بروید.

کیبورد رپو و گرین

اگر به‌دنبال محصولی باکیفیت و خوش‌قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم برند رپو را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خرید در نظر بگیرید. محصولات این برند درکنار کیفیت و تنوع بسیار زیاد، خدمات مناسبی نیز در بازار کشورمان ارائه می‌کنند و گزینه بسیاری مناسبی به‌شمار می‌روند و می‌توانید بدون نگرانی سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید. ماوس و کیبورد بی‌سیم رپو X1960 از نمونه‌های خوش‌ساخت و ارزشمند است که در دفتر زومیت نیز به‌کار گرفته شده است. صفحه‌کلید‌ گرین GK401 با نور پس‌زمینه، کلید‌های جزیره‌ای، کیفیت ساخت راضی‌کننده، کلید‌های نرم و قیمت مناسب، یکی از کیبورد‌های اقتصادی برتر بازار کشورمان است که از خریدش پشیمان نخواهید شد.

کیف یا کوله

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - کیف و کوله

کیف یا کوله جزو وسایل لازم زندگی امروزه هر شخصی محسوب می‌شوند. حالا چه‌بهتر که این کیف یا کوله برای حمل‌ونقل لپ‌تاپ و تبلت و گوشی موبایل طراحی شده باشد. کیف‌های شرکت STM همیشه به‌عنوان مدل‌هایی باکیفیت و پرطرفدار شناخته شده‌اند و اگر می‌خواهید برای هدیه به‌سراغ کیف یا کوله بروید، پیشنهاد ما به شما مدل‌های Trust و Sequel شرکت STM است. هر دو سری در مدل‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی در بازار پیدا می‌شوند و فضای کافی برای نگه‌داری لپ‌تاپ، تبلت، گوشی و تعدادی لوازم جانبی را فراهم می‌کنند. به‌علاوه، اینکه در رنگ‌های زیبا و متنوعی عرضه شده‌اند.

تبلت و کتاب‌خوان

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - تبلت و کتاب خوان

تبلت هدیه‌ای فوق‌العاده جذاب، ولی خیلی گران است. اگر مطمئن هستید شخص مدنظرتان در‌حال‌حاضر تبلت ندارد یا تبلتش قدیمی و ضعیف است‌، می‌توانید روی تبلت به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند و مطمئن حساب کنید. قرار نیست حتما سراغ تبلت‌های گران‌قیمت مثل آیپد یا سرفیس بروید؛ چراکه تبلت‌هایی مثل گلکسی تب A سامسونگ هم انتخاب‌های هوشمندانه‌ای محسوب می‌شوند. اگر واقعا قصد دارید تبلت هدیه بدهید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی جدی به مدل‌های ۸ و ۱۰ اینچی این تبلت‌های سامسونگ بیندازید. اگر قصد دارید بودجه بیشتری بپردازید و سیستم‌عامل اندروید نیز از اولویت‌هایتان است، گلکسی تب S6 لایت نیز یکی از محصولات مناسب در بازه قیمتی خود به‌شمار می‌رود. اگر هم شخص مدنظرتان اهل کتاب‌خواندن است، هیچ چیزی بهتر از کتاب‌خوان نمی‌تواند او را خوشحال کند. البته باید بدانید کتاب‌خوان‌ها، به‌خصوص کتاب‌خوان‌های مطرح بازار، هدیه خیلی گرانی هستند. برای نمونه، نسل دهم کتاب‌خوان کیندل آمازون، بیش از چهارمیلیون تومان قیمت دارد؛ ولی درعوض دستگاهی است که بهترین تجربه خواندن کتاب‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد.

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - اپل آیپد

دنیای تبلت‌ها در تسخیر آیپد‌های اپل است. سیستم‌عامل iPadOS درکنار تنوع فراوان و کیفیت ساخت عالی محصولات اپل، آیپد‌ها را به گزینه اول کاربران در تبلت‌ها تبدیل کرده است. اگر قلم و دقت و کاربرد آن اولویت اصلی‌تان است، قطعا آیپد پرو بهترین گزینه دردسترس است که در دو نسخه با ابعاد ۱۱ و ۱۲/۹ اینچی به بازار عرضه شده‌. آیپد ۱۰/۲ اینچی، به‌خصوص نسخه ۲۰۱۹ نیز در‌حال‌حاضر خوش‌قیمت‌ترین محصول در بین تبلت‌های اپل شناخته می‌شود که ارزش خریدش به‌خصوص برای کاربری‌های عادی زیاد است.

اسپیکر قابل‌حمل

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - اسپیکر قابل حمل

اسپیکرهای قابل‌حمل جزو گجت‌های دوست‌داشتنی‌ و کاربردی محسوب می‌شوند. بعید است کسی را پیدا کنید که از هدیه‌گرفتن اسپیکر بی‌سیم جذاب خوشحال نشود. خوشبختانه در بازه‌های قیمتی مختلف، مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارد و می‌توانید با‌توجه‌به بودجه‌تان، اسپیکر مناسبی تهیه کنید. پیشنهاد ما این است که به‌هیچ‌عنوان سراغ اسپیکرهای تقلبی نروید؛ چراکه هم کیفیت صدایشان ضعیف است و هم خیلی زود خراب می‌شوند و حسابی در ذوق شخص مدنظرتان می‌زنند. اگر به‌دنبال محصولی کوچک و باکیفیت هستید که در برابر ضربه و عوامل محیطی هم مقاوم است‌، سری Go از شرکت JBL هم کیفیت صدای رضایت‌بخشی و هم قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است. اگر هم خواستید حسابی طرفتان را خوشحال کنید، می‌توانید به‌سراغ اسپیکرهای هارمن کاردن بروید؛ البته ممکن است مجبور شوید حساب بانکی‌تان را خالی کنید.

اسپیکر بلوتوث شیائومی و انکر

اگر اسپیکری باکیفیت و توانمند برای محیط بسته می‌خواهید، سری ساندکور شرکت انکر از نمونه‌های توانمند بازار است و در رده قیمتی‌اش سایر محصولات را به‌راحتی شکست می‌‌دهد. ساندکور بوست A3145 انکر یکی از گزینه‌های برتر بازار است که می‌توانید با قیمت ۱/۴ میلیون تومان نیز آن را بیابید. پشتیبانی از بلوتوث، NFC، ورودی ۳/۵ میلی‌متری کابل صدا و حافظه USB درکنار دو درایور ۱۰ واتی، تنها بخشی از قابلیت‌های این محصول به‌شمار می‌رود. ساندکور A3102 گزینه ارزان‌تر اسپیکر‌های بی‌سیم انکر است که البته نباید به‌هیچ وجه از کیفیت و قدرت پخش صدایش غافل شوید. 

شیائومی نیز اسپیکر‌های بلوتوث بسیار خوش‌قیمت و باکیفیتی دارد تا گزینه مناسبی برای هدیه به‌شمار روند. Sqaure box 2 و مینی اسپیکر شیائومی از گزینه‌های محبوب‌ و خوش‌قیمت‌ موجود در بازار کشورمان هستند.

ایرفون سیمی

هدفون‌های توگوشی یا ایرفون‌ها، از لوازم جانبی محبوب دنیای گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر‌ها هستند. اگر فارغ از پیچیدگی‌های فنی و تنوع بسیار زیاد محصولات ایرفون‌های سیمی، به‌دنبال محصولاتی خوش‌ساخت و باکیفیت در بازار کشورمان هستید، پیشنهاد زومیت یک کلام است؛ وان‌مور. در زومیت هدفون‌های زیادی از برند‌های متنوع را بررسی کرده‌ایم و با اطمینان می‌گوییم وان‌مور باارزش‌ترین ایرفون‌های سیمی بازار ایران را در سبد خود دارد. مهم‌ترین مؤلفه این برند را می‌توان کیفیت ساخت عالی آن عنوان کرد، تا جایی که برای خراب‌کردن آن به تلاش زیادی نیاز خواهد بود. وان مور Piston Fit با قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار تومان، هدفونی بسیار باکیفیت با خروجی عالی صدا است. این هدفون یک سر‌و‌گردن از تمامی محصولات هم‌قیمتش بالاتر است و طراحی ارگونومیک و بسیار خوبی دارد و چند پد گوشی مختلف همراه‌با هدفون عرضه می‌شود.

هدفون های وان مور

اگر به‌دنبال کیفیت صدای بهتری هستید، وان مور 1M301 بهترین گزینه دردسترس خواهد بود. خروجی عالی صدای این هدفون به‌حدی عالی است که شاید بسیاری از کاربران در کاربری‌های عادی تفاوت آن را با خروجی پخش هدفون‌های چندمیلیون‌تومانی حس نکنند. بااین‌حال، اگر عاشق موسیقی هستید و به‌دنبال یکی از هدفون‌های باکیفیت بازار هستید، وان مور E1001 با درایور‌های سه‌گانه‌اش تجربه کم‌نظیری به‌ارمغان می‌آورد. 

ایرفون بی‌سیم

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - هدفون بی سیم توگوشی

بخش زیادی از زندگی اکثرمان به گوش‌دادن به موسیقی می‌گذرد؛ چه پشت میز کارمان باشیم، چه در خیابان قدم بزنیم یا چه در تاکسی یا اتوبوس باشیم. بنابراین، اگر بگوییم هدفون‌ها جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزمان دارند، اصلا اغراق نکرده‌ایم. همیشه هم از هدفون جدید استقبال می‌کنیم؛ مگر آنکه کاربر حرفه‌ای باشیم و هدفونی لوکس و گران‌قیمت با کیفیت صدای عالی داشته باشیم. به‌هر‌صورت، هیچ‌وقت قدرت هدفون را به‌عنوان هدیه دست‌کم نگیرید. مهم نیست چقدر می‌خواهید هزینه کنید یا به‌دنبال چه نوع هدفونی می‌گردید؛ زیرا در همه بازه‌های قیمتی، هدفون‌های خوبی وجود دارند.

اگر به‌دنبال هدفون‌های توگوشی و تمام بی‌سیم هستید، با‌توجه‌به بودجه‌تان می‌توانید از شیائومی تا وان مور و سونی را تهیه کنید. شیائومی Earbuds Basic محصولی اقتصادی است که باتوجه‌به قیمتش، بسیار قدرتمند و خوش‌ساخت است؛ اما اگر به‌دنبال گزینه توانمند‌تری هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به ایرفون بی‌سیم وان‌مور بیندازید که ارگونومی به‌مراتب بهتر و خروجی صدای باکیفیت‌تری به‌همراه دارد. سونی WF-1000X به‌لطف تجهیز به فناوری حذف نویز فعال محیط، تجربه بسیار لذت‌بخشی از پخش موسیقی در جوّی آرام و به‌دور از نویز‌های محیط اطراف به‌ارمغان می‌آورد. در‌این‌بین، ایرپاد پرو اپل رو نیز فراموش کنید. با وجود قیمت گران، این ایرفون ترکیب حذف نویز و پخش موسیقی بی‌نظیری ارائه می‌دهد که البته در اکوسیستم اپل از آن می‌توان بهتر بهره برد.

هدفون دورگوشی

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - هدفون دورگوشی

اگر به‌دنبال هدفون‌های دورگوشی می‌‌گردید، سونی و AKG و انکر مدل‌های متنوع و قدرتمندی دارند که می‌توانید آن‌ها را در بازه‌های قیمتی مختلف تهیه کنید. AKG K72 یکی از هدفون‌های دور‌گوشی برتر بازار است که تمامی رقبایش را در بازه قیمتی به‌راحتی شکست می‌دهد. گوشی‌های بزرگ و بسیار راحت درکنار کیفیت صدای مثال‌زدنی برخی از ویژگی‌های مهم این هدفون هستند. اگر به‌دنبال محصولی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌تر هستید، سونی ZX110AP یکی از محصولات برتر و باکیفیت حال‌حاضر بازار است. 

با‌توجه‌به قیمت بسیار گران هدفون‌های نویز کنسلینگ، شاید خرید محصولات سونی یا بوز یا حتی هدفون جدید ایرپاد مکس اپل برای عموم کاربران مقدور نباشد. زیربرند ساندکور انکر را می‌توان یکی از گزینه‌های مطرح دنیای هدفون و اسپیکر در رده قیمتی اقتصادی دانست که با خروجی عالی صدا درکنار کیفیت ساخت بسیار راضی‌کننده و قیمت مناسب، ارزش خرید بسیار زیادی دارد. هدفون انکر ساندکور اسپیس نیز از این قاعده مستثنی نیست و در حدف نویز محیطی و پخش صدا بسیار توانمند است و توانایی آن به‌ازای قیمت پرداختی شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

لامپ هوشمند

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - لامپ هوشمند

هدیه نباید حتما به وسایل شخصی محدود شود. گاهی اوقات گجتی برای تبدیل خانه شخص مدنظرتان به خانه هوشمند، به‌اندازه هدفون یا هارد اکسترنال ارزشمند است. لامپ هوشمند یکی از گجت‌های مطمئن خانه هوشمند به‌حساب می‌آید که در هر خانه‌ای می‌تواند استفاده شود. لامپ‌های هوشمند انواع مختلفی دارند: برخی‌ها صرفا قابلیت کنترل و کم‌وزیاد‌کردن شدت نور را ارائه می‌دهند؛ ولی برخی‌ها هم قابلیت‌های زیادی مثل تغییر رنگ و پخش صدا را . برای نمونه، لامپ هوشمند یی لایت Sunflower که از زیرمجموعه‌های برند شیائومی محسوب می‌شود، یکی از لامپ‌های هوشمند جذاب‌ است که کنترل کامل شدت نور و رنگ لامپ را در‌اختیارتان قرار می‌دهد.

گیفت کارت

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - گیفت کارت

اگر واقعا وقت یا حوصله خرید هدیه‌ای فیزیکی را ندارید و به‌دنبال ساده‌ترین راه برای خوشحال‌کردن خوره دنیای تکنولوژی می‌گردید، بهترین انتخابتان گیفت کارت خواهد بود. فقط باید مطمئن شوید شخص مدنظرتان از چه سرویس یا سیستم‌عاملی بیشتر استفاده می‌کند و گیفت کارت مناسب آن را تهیه کنید. برای نمونه، اگر از کاربران دوآتشه iOS است، طبیعتا باید برای او گیفت کارت اپل تهیه کنید. اگر هم گیمر کامپیوتر محسوب می‌شود، گیفت کارت فروشگاه استیم می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب باشد.

تلسکوپ آماتوری

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - تلسکوپ

اگر بخواهیم کمی از دنیای تکنولوژی دور و وارد دنیای علم و دانش شوید، می‌توانید سراغ تلسکوپ‌های آماتوری به‌عنوان هدیه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد بروید. البته پیش از هزینه‌کردن برای چنین دستگاه‌هایی، باید مطمئن شوید شخص مدنظرتان عاشق دنیای نجوم باشد. البته منظورمان تلسکوپ‌های ارزان‌قیمت مخصوص کودکان نیست؛ بلکه تلسکوپ آماتوری که نه‌تنها امکان مشاهده ماه را فراهم می‌کنند؛ بلکه می‌توانید چندین سیاره دیگر را هم با آن ببینید؛ بنابراین، در نظر بگیرید که انتخاب تلسکوپ آماتوری به‌عنوان هدیه، تصمیم گران‌قیمتی خواهد بود.

اکشن فیگور و لِگو

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - اکشن فیگور و لگو

اگر فکر می‌کنید اکشن فیگور و اسباب‌بازی‌های لگو مخصوص کودکان هستند، سخت در اشتباه هستید. این دسته از هدایا محدودیت سنی ندارند و کمتر کسی هم وجود دارد که به اکشن فیگور یا اسباب‌بازی‌های لگو علاقه‌ای نداشته باشد. اگر می‌خواهید سمت اکشن فیگور بروید، برندی مثل Neca اکشن فیگورهای خیلی باکیفیت و جذابی از شخصیت‌های فیلم‌های سینمایی و بازی‌های کامپیوتری می‌سازد. به‌علاوه در جعبه اکشن فیگورهای نکا، معمولا دفترچه کمیک کوچک و جذاب هم برای توضیح اکشن فیگور وجود دارد. اگر هم می‌خواهید به‌سراغ محصولات لگو بروید، سری Technic لگو، مدل‌هایی بی‌نهایت جذاب و البته گران‌قیمت هستند که هر کسی را می‌تواند خوشحال کند.

ماگ

خرید هدیه برای خوره تکنولوژی - ماگ

درنهایت، اگر می‌خواهید با کمترین هزینه هدیه‌ای کم‌وبیش جذاب بخرید، می‌توانید ماگ زیبا با طرحی مرتبط به دنیای تکنولوژی تهیه کنید. اگر حوصله گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف را دارید، بهتر است به‌سراغ ماگ‌های برجسته و باکیفیت بروید؛ ولی اگر عجله دارید یا برای خرید هدیه حوصله کافی ندارید، کافی است سری به فروشگاه‌های اینترنتی بزنید و ماگی ساده با طرحی مرتبط با دنیای تکنولوژی سفارش دهید. خوشبختانه ازآنجاکه ماگ‌ها استعداد زیادی در شکسته‌شدن یا گم‌شدن دارند، بعید است کسی از هدیه‌گرفتن ماگ جدید استقبال نکند.

از دیدگاه شما کاربران زومیت، بهترین هدیه برای خوره تکنولوژی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات