بهترین هدفون های بی سیم در بازار ایران [بهمن ۱۴۰۲]

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 16 دقیقه
بهترین هدفون های بی سیم بازار
در مقاله‌ی پیش‌ رو بهترین هدفون‌ها بی‌سیم بازار را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

وقتی ۸ سال پیش اپل جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را از آیفون ۷ حذف کرد، موجی از اعتراض‌ها و نگرانی‌ها شکل گرفت؛ البته سایر تولیدکنندگان گوشی موبایل هم این روند را دنبال کردند و حالا دیگر اکثر گوشی‌های هوشمند از نعمت جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری بی‌بهره‌اند.

در مقاله‌ی پیش‌ رو قرار نیست درباره‌ی مزایا و معایب جک هدفون صحبت کنیم؛ به‌هر‌صورت، حذف این درگاه باعث شد تا دنیای هدفون‌های بی‌سیم رونق بگیرد و امروزه بتوانیم با هر قیمتی، هدفونی بی‌سیم برای گوشی‌مان تهیه کنیم.

فهرست مطالب

اگر سری به فروشگاه‌های اینترنتی بزنید، متوجه می‌شوید دریایی از هدفون‌های بی‌سیم از ۱۰۰ هزار تومان تا چند ۱۰ میلیون وجود دارند. متأسفانه ۹۰ درصد این هدفون‌ها را مدل‌های غیراصل و چینی تشکیل می‌دهند؛ مدل‌هایی که با ظاهری مشابه هدفون‌های معروف، کاربران را گول می‌زنند. طبیعتاً ما در هیچ شرایطی، خرید هدفون‌های بی‌نام‌ونشان یا به‌اصطلاح «فیک» را پیشنهاد نمی‌کنیم.

بهترین هدفون بی سیم تو گوشی ۵۰۰ هزار تا ۱۳ میلیون تومان

هدست بی سیم لنوو QT82 سیاه از روبه‌رو

لنوو QT82

قیمت: حدود ۵۰۰ هزار تومان

اگر به موسیقی بیشتر از بازی کردن علاقه دارید، لنوو QT82 گزینه‌ی بهتری برایتان خواهد بود. این هدفون بی‌سیم با درایو پویای ۱۳ میلی‌متری‌اش، صدایی شفاف با باس عمیق ارائه می‌دهد. همچنین روی هرکدام از گوشی‌های QT82 پنلی لمسی وجود دارد تا تنها با ضربه‌ای روی آن‌ها عملکرد هدفون را کنترل کنید.

باتری استفاده‌شده در لنوو QT82 دارای ظرفیتی حدود ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است و هدفون به کمک آن‌ می‌تواند حدود چهار ساعت موسیقی پخش کند. برای شارژ باتری هدفون لنوو می‌توانید از پورت USB-C استفاده کنید.

بهترین هندزفری بی‌سیم | هایلو W1 رنگ سفید

هایلو W1

قیمت: حدود یک میلیون تومان

«Haylou W1» در رده‌ی قیمتی‌ خود بی‌رقیب است. بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲، پشتیبانی از کدک‌های aptX و AAC، گواهی ضدآب IPX4 و کیفیت صدا و مکالمه‌ای فراتر از رقبا، W1 را به یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم در محدوده یک تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدل می‌کند. از طرف دیگر طراحی و رنگ‌بندی زیبای هدفون هایلو را نباید از قلم انداخت؛ البته اندازه‌ی بزرگ گوشی‌ها شاید مناسب تمامی افراد نباشد، ولی می‌توان اندازه‌ی سری سیلیکونی آن‌ را تغییر داد.

ایرباد بی سیم شیائومی ردمی بادز 5 مشکی / Xiaomi Redmi Buds 5

شیائومی ردمی بادز ۵

بهترین هندزفری بی سیم شیائومی

قیمت: حدود ۲ میلیون تومان

اگر بودجه خود را تا ۲ میلیون تومان افزایش دهید، می‌توانید شیائومی ردمی بادز ۵ بخرید که از بسیاری هدفون‌های بی‌سیم گران‌تر از خود نیز ارزش خرید بیشتری دارد.

هدفون شیائومی دارای درایور ۱۲٫۴ میلی‌متری پرقدرت و سیستم نویز کنسلینگ پیشرفته‌ای است که می‌توان آن را برای محیط‌های مختلف شخصی‌سازی کرد. مثلاً می‌توانید در مکان‌های شلوغ از نویز کنسلینگ عمیق و در مکان‌های خلوت از نویز کنسلینگ لایت استفاده کنید.

عمر باتری ۴۰ ساعته و بلوتوث نسخه ۵.۳، از دیگر مواردی هستند که شیائومی بادز ۵ را به هدفونی ارزشمند برای گیمرها تبدیل می‌کنند.

گلکسی بادز ۲ به رنگ بنفش که در آن کیس آن باز است

گلکسی بادز ۲ سامسونگ

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

«گلکسی بادز ۲ سامسونگ» برای افرادی مناسب است که گوش کوچکی دارند و با گلکسی بادز پرو چندان احساس راحتی نمی‌کنند. با اینکه کره‌ای‌ها سعی کرده‌اند تا در بادز ۲ چیزی کم نگذارند، باز هم امکاناتی مانند صدای ۳۶۰ درجه ازطریق دالبی اتموس و همچنین استاندارد ضدآب قدرتمند را برخلاف خویشاوند پرو خود، به‌همراه ندارد؛ البته بسیاری از ویژگی‌های اساسی و محبوب بادز پرو را در بادز ۲ نیز می‌توان یافت، ویژگی‌هایی مانند حالت‌های قابل تنظیم ANC و Ambient و همچنین کیفیت بسیار خوب پخش موسیقی از ویژگی‌های مشترک دو هدفون سامسونگ به حساب می‌آیند.

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو به رنگ مشکی و در کیس آن باز است

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ

قیمت: حدود ۵ میلیون تومان

می‌توان گلکسی بادز ۲ پرو را یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازه‌ی ۵ میلیون تومان دانست؛ این هدفون بی‌سیم تو گوشی دارای قابلیت حذف نویز فعال تا ۳۳ دسی‌بل و گواهی IPX7 (مقاومت دربرابر آب تا عمق یک متری و حداکثر ۳۰ دقیقه) است.

از دیگر ویژگی‌های هدفون پرچم‌دار سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از فرامین صوتی، کیفیت صدای HD در مکالمه، حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا و امکان استفاده‌ی ۵۵ دقیقه‌ای تنها با ۵ دقیقه شارژ، اشاره کرد.

هدفون JBL Live Pro 2

JBL Live Pro 2

قیمت: حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

JBL Live Pro 2 درست مانند سایر محصولات JBL از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. هدفون JBL با درایور اختصاصی ۱۱ میلی‌متری، سیستم نویز کنسلینگ پیشرفته، ۶ میکروفون برای برقراری انواع تماس‌ها، عمر باتری ۴۰ ساعته و بدنه‌ای ضد‌آب، ارزش خرید بسیار بالایی در بازه قیمتی مورد نظر دارد.

اپل ایرپاد ۳

اپل ایرپاد نسل سوم

قیمت: حدود ۸ میلیون تومان

جدیدترین هدفون اپل به غیر از سری پرو، ایرپاد نسل سوم به حساب می‌آید که نسبت به مدل قبلی پیشرفت‌های خوبی تجربه می‌کند. این ایرپادها با استاندارد IPX4 در مقابل رطوبت مقاوم‌تر شده‌اند، با تراشه‌ی H1 اپل و فناوری EQ تطبیقی خود، کیفیت صدا را متناسب با شکل گوش شما تنظیم می‌کنند.

شما می‌توانید کیس شارژ هدفون اپل را با شارژرهای بی‌سیم و دارای استاندارد Qi شارژ و با استفاده از سنسورهای فشاری (Force sensor)، تماس‌ها، موسیقی و دستیار صوتی سیری را کنترل کنید.

بهترین هدفون بی سیم - اپل ایرپادز پرو

اپل ایرپاد پرو نسل دوم

بهترین هندزفری بی سیم برای آیفون

قیمت: حدود ۱۰ میلیون تومان

می‌توان به قطعیت گفت یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم آیفون اپل ایرپاد پرو نسل دوم است که با قیمت نسبتاً بالایی به فروش می‌رسد؛ اما کیفیت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

ایرپاد پرو ۲ از شتاب‌سنج تشخیص حرکت و تشخیص گفتار بههر می‌برد و میکروفون‌ دوگانه‌ای از نوع Beamforming دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به گواهی IPX4 (مقاوم دربرابر پاشش آب و تعریق)، پشتیبانی از قابلیت Find My برای مکان‌یابی هدفون گم‌شده، تراشه‌ی Apple H2، امکان به‌اشتراک‌گذاری محتوا با ایرپاد دیگر و امکان استفاده‌ی ۶۰ دقیقه‌ای تنها با ۵ دقیقه شارژ، اشاره کرد.

اپل هنگام معرفی آیفون ۱۵ از مدل‌های جدید ایرپاد پرو نسل دوم رونمایی کرد که از پورت تایپ سی برای شارژ شدن بهره می‌برند، اما ازآنجاکه آیفون‌های دارای چنین پورتی هنوز در ایران فراگیر نشده‌اند، از معرفی ایرپاد جدید در این راهنمای خرید صرف‌نظر کردیم. ایرپاد پرو نسل دوم با پورت تایپ سی اکنون با قیمتی حدود ۱۱ میلیون تومان در فروشگاه‌های مختلف موجود است.

هدفون بی‌سیم سونی WF-1000XM5

سونی WF-1000XM5

قیمت: حدود ۱۵ میلیون تومان

برای طرفداران اندروید، هدفون سونی WF-1000XM5 می‌تواند جایگزین بسیار قدرتمندی برای هدفون‌های اپل باشد.

درست مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ آی‌تی، سونی نیز در هدفون جدید خود از هوش مصنوعی استفاده کرده است تا بهترین کیفیت صدا را با توجه به شرایط محیطی پخش کند. سونی ادعا می‌کند که WF-1000XM5 بهترین سیستم نویز کنسلینگ را در بازار هدفون‌های بی‌سیم در اختیار دارد.

با ۳ دقیقه شارژ پرسرعت هدفون سونی می‌توانید تا ۱ ساعت با آن موسیقی گوش کنید که ویژگی بسیار مفیدی است. کیس شارژ هدفون سونی از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با استفاده از انواع استندها و گوشی‌های دارای شارژ بی‌سیم معکوس، آن را شارژ کنید.

بهترین هدفون بی سیم ورزشی ۱ تا ۹ میلیون تومان

هدفون‌های ورزشی با‌‌ توجه‌‌‌ به زبان طراحی خود حتی در سنگین‌ترین حرکات ورزشی از گوش خارج نمی‌شوند. عمر و زمان مورد نیاز برای شارژ باتری آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد تا خللی در روند پخش موسیقی حتی در بازه‌های زمانی طولانی وارد نشود. از دیگر ویژگی‌های این دسته از هدفون‌ها به مقاومت دربرابر پاشش آب (ورزش در باران) و تعریق می‌توان اشاره کرد.

در هدفون‌های ورزشی، پخش باکیفیت صدا و بیس مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا هیجان بیشتری به کاربران القا شود؛ به‌همین‌دلیل، این دسته از هدفون‌ها عموماً برای عاشقان حرفه‌ای موسیقی توصیه نمی‌شود.

هدفون شیائومی Line Free

شیائومی Line Free

قیمت: حدود ۱ میلیون تومان

یکی از مناسب‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار، هدفون شیائومی Line Free است که برای فعالیت‌های ورزشی نیز گزینه ایدئالی محسوب می‌شود.

Line Free که از فرمت aptX پشتیبانی می‌کند، می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ تا ۱۵۰ دقیقه موسیقی پخش کند. طراحی هدفون شیائومی باعث می‌شود تا روی گوش و گردن بهتر قرار بگیرد و هنگام فعالیت‌های ورزشی از گوشی جدا نشود. همچنین هدفون یادشده با انواع سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگار است.

ایربادهای هدفون بی سیم انکر Soundcore Life A1 به رنگ مشکی

هدفون بی سیم انکر Soundcore Life A1

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هدفون بی‌سیم انکر Soundcore Life A1 را می‌توان یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم در محدوده‌ی قیمتی ۲ تا ۳ میلیون تومان دانست، زیرا دارای این هدفون درایورهای بزرگ ۸ میلی‌متری و دیافراگم‌های سه لایه است که می‌توانند به تولید صدایی قدرتمند با ۴۰ درصد باس بیشتر کمک کنند.

هدفون انکر که دارای بلوتوث ۵ برای اتصال آسان و خودکار به دستگاه است، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که شامل ۳ حالت صدای سفارشی، حالت تقویت‌کننده باس و طراحی ارگونومیک می‌شود. همچنین تنها با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۹ ساعت موسیقی پخش کند.

هدفون بی سیم انکر SoundCore Liberty 3 Pro

هدفون بی سیم انکر SoundCore Liberty 3 Pro

قیمت: حدود ۴ میلیون تومان

هدفون انکر SoundCore Liberty 3 Pro به‌دلیل طراحی ارگونومی خود، هدفون مناسبی برای فعالیت‌های مختلف ورزشی است اما امکانات مناسب آن باعث می‌شود تا هدفون انکر حتی برای استفاده‌های روزمره نیز ارزش خرید خوبی داشته باشد.

ضدآب بودن مهم‌ترین فاکتور برای ورزشکاران است تا تعریق زیاد باعث خرابی هدفون نشود. SoundCore Liberty 3 Pro همچنین در مجموع از ۶ میکروفون برای حذف نویز محیط بهره می‌برد که در کنار استانداردهای مختلف صوتی و توانایی پخش موسیقی ۳ ساعته تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، ارزش خرید بسیار بالایی در بازه قیمتی ذکرشده دارد.

دو گوشی بوز Sport Earbuds در کنار یکدیگر

بوز Sport Earbuds

قیمت: حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

اگر بخواهید بیشتر هزینه کنید، می‌توانید بوز Sport Earbuds را بخرید؛ زیرا طراحی ارگونومیکش آن را به هدفون بی‌سیم مناسبی برای ورزش تبدیل می‌کند. این محصول دارای میکروفون چهارگانه (هر ایرباد ۲ میکروفون) است.

تنها لازم است هدفون بوز را ۱۵ دقیقه به شارژ بزنید تا بتوانید ۱۲۰ دقیقه از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های Sport Earbuds می‌توان به گواهی IPX4 (مقاوم دربرابر پاشش آب)، داشتن نشانگر شارژ و وزن ۶٫۸ گرمی (هر ایرباد) اشاره کرد.

دو گوشی بیتس فیت پرو در کنار یکدیگر

انتخاب جایگزین: بیتس فیت پرو

قیمت: حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هدفون بی‌‌سیم بیتس فیت پرو در رنج قیمتی خود یکی از بهترین‌ها است و می‌توانید برای داشتن تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی هنگام ورزش به آن اعتماد کنید. طراحی با گیره‌ی هلالی بیتس فیت پرو باعث می‌شود به‌راحتی در گوش قرار بگیرد و حین فعالیت‌های ورزشی، از گوشتان خارج نشود.

از ویژگی‌های هدفون بیتس می‌توان به وزن ۵٫۶ گرم (هر ایرباد)، تراشه‌ی H1، صدای فراگیر Spatial و ردیابی حرکات سر با کمک سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ، سنسور شناسایی وضعیت هدفون روی گوش با قابلیت توقف خودکار موزیک، حذف نویز فعال، حالت Transparency برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا و امکان استفاده‌ی ۶۰ دقیقه‌ای تنها با ۵ دقیقه شارژ، اشاره کرد.

هدفون JBL Endurance DIVE به رنگ قرمز درحالی که آب به آن پاشیده است

هدفون JBL Endurance DIVE

قیمت: حدود ۹ میلیون تومان

اگر می‌خواهید برای خرید هدفون بی‌سیم ورزشی خود هزینه‌ی بیشتری کنید، محصول ضدآب JBL Endurance DIVE گزینه‌ای فوق‌العاده است.

باتری هدفون بی‌سیم جی‌بی‌ال تا ۸ ساعت پخش مداوم را پشتیبانی می‌کند و صدایی شفاف ارائه می‌دهد. گواهی IPX7 نشان می‌دهد که این دستگاه به‌طور کامل ضدآب است و لازم نیست نگران خرابی آن در برخورد با مایعات باشید. در ضمن، هندزفری مذکور از حافظه‌ی ذخیره‌سازی و درایور ۱۰ میلی‌متری بهره می‌برد.

بهترین هدفون بی سیم دور گوشی ۴ تا ۳۰ میلیون تومان

هدفون انکر Soundcore Life Q30 A3028از نمای کناری

هدفون انکر Soundcore Life Q30 A3028

قیمت: حدود ۴ میلیون تومان

هدفون ۲۶۳ گرمی انکر با توانایی پخش مداوم تا ۴۰ ساعت (با فعال‌بودن ANC) می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای افرادی باشد که قصد دارند در بازه‌ی قیمتی ۴ میلیون تومان، محصول مناسبی جهت گوش دادن به موسیقی تهیه کنند. انکر Soundcore Life Q30 A3028 دارای دو میکروفون داخلی برای مکالمه است.

از دیگر ویژگی‌های هدفون Soundcore Life Q30 می‌توان به فناوری نویز کنسلینگ به‌روزشده، حالت شفافیت برای شنیدن صدای بیرون، درایورهای ۴۰ میلی‌متری و ۴ ساعت کارکرد با ۵ دقیقه شارژ سریع اشاره کرد.

جی بی ال Tune 660 NC

هدفون JBL Tune 660 NC

قیمت: حدود ۷ میلیون تومان

هدفون دور گوشی JBL Tune 660 NC دارای فناوری حذف نویز فعال است، با ANC فعال تا ۴۴ ساعت عمر باتری دارد و با کابل USB-C به‌سرعت شارژ می‌شود. همچنین می‌توانید از آن به‌صورت سیمی (AUX) هم استفاده کنید یا با بلوتوث نسخه‌ی ۵ به‌طور همزمان به چند دستگاه وصل شوید.

از دیگر نکات مثبت هدفون جی‌بی‌ال می‌توان به باس عمیق، خالص و قدرتمند آن اشاره کرد؛ اما شاید وزن ۱۷۳ گرمی آن کمی اذیت‌کننده باشد. در هر صورت ویژگی‌های نه‌چندان منفی هدفون در کنار کیفیت صدای بسیار خوبش، به چشم نمی‌آیند.

هدفون سنهایزر HD 450BT

سنهایزر HD 450BT

قیمت: حدود ۱۱ میلیون تومان

هدفون سنهایزر HD 450BT در محدوده قیمتی ۱۱ میلیون تومان، جزو گزینه‌های نسبتاً گران بازار محسوب می‌شود؛ اما کیفیت پخش صدا و طراحی پریمیوم آن، ما را برای پرداخت چنین هزینه‌ای نگران نمی‌کند.

هدفون سنهایزر از سیستم نویز کنسلینگ فعال همراه با اپلیکیشن اختصاصی برای آیفون و اندروید بهره می‌برد و طراحی تاشو آن باعث می‌شود که حمل آن در کیف آسان‌تر باشد. سنهایزر در HD 450BT از طراحی ارگونومیکی استفاده کرده است که در کنار عمر باتری ۳۰ ساعته، باعث می‌شود تا ساعت‌ها بدون خستگی موسیقی گوش دهیم.

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5 از نمای کناری

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5

بهترین هدفون بی سیم دور گوشی بازار

قیمت: حدود ۱۷ میلیون تومان

هدفون سونی WH-1000XM5 بی‌شک ستاره‌ی بهترین هدفون‌های بی‌سیم دور گوشی بازار است؛ دستگاهی که صدایی شفاف و گوش‌نواز با سیستم حذف نویز کارآمد دارد و به‌دلیل داشتن وزن سبک ۲۵۰ گرمی و بهره‌وری از متریال چرم، در استفاده‌ی طولانی‌مدت مشکلات چشم‌گیری به همراه نخواهد داشت.

درون هدفون قدرتمند سونی دو پردازنده قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها وظیفه‌ی ارائه خروجی صدای با‌کیفیت را برعهده دارد و دیگری به‌صورت اختصاصی برای قابلیت نویز کنسلینگ است؛ هشت میکروفون در آن تعبیه شده که چهار عدد از آن‌ها برای نویز کنسلینگ هستند. در ضمن، عمر باتری سونی WH-1000XM5 در حالت پخش موسیقی ۴۰ ساعت خواهد بود.

اپل ایرپاد مکس

اپل ایرپاد مکس (حدود ۳۰ میلیون تومان)

اگر لپ‌‌تاپ یا گوشی اپل دارید، به‌‌طور ویژه به شما پیشنهاد می‌کنیم که هنگام خرید هدفون‌های بالارده سراغ گزینه‌ی دیگری جز ایرپاد مکس نروید. بالشتک‌های فومی استفاده‌شده در این هدفون با استفاده از پارچه‌های مشبک طراحی شده‌اند تا راحتیِ استفاده را بالا ببرند. ایرپاد از صدای محاسباتی برای ارائه‌ی تجربه شنیداری شخصی و فراگیر استفاده می‌کند و با تراشه‌ی Apple H1 در هر گوشی، EQ تطبیقی، حذف نویز فعال، حالت شفافیت و صدای فضایی را فعال می‌کند.

ایرپاد مکس با هر بار شارژ می‌تواند تا ۲۰ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. این هدفون همچنین دارای Digital Crown مشابه اپل واچ است که به شما امکان می‌دهد صدا، پخش موسیقی، تماس‌های تلفنی و دستیار صوتی سیری را کنترل کنید.

پرسش‌های متداول

سوالات متداول زومیت

  • بهترین هدفون بی‌سیم با قیمت مناسب کدام مدل است؟

    بهترین هدفون بی‌سیم با قیمت مناسب را می‌توانیم «هایلو W1» و «شیائومی ردمی بادز ۵» بدانیم. این دو مدل با قیمتی حدود ۱ و ۲ میلیون تومان، تجربه لذت‌بخشی در‌اختیارتان قرار می‌دهند.

  • بهترین هدفون بی‌سیم دورگردنی کدام مدل است؟

    انتخاب بهترین هدفون بی‌سیم دورگردنی کاملاً به کاربرد و نیازتان برمی‌گردد؛ اما «شیائومی Line Free» را می‌توان کامل‌ترین مدل هدفون پشت گردنی در بازه‌ی قیمتی خود دانست؛ چراکه امکانات بسیار خوب و کیفیت مناسبی را با قیمت مقرن‌به‌صرفه دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • بهترین هدفون بی‌سیم سامسونگ کدام است؟

    بهترین هدفون بی‌سیم سامسونگ در‌حال‌حاضر مدل «سامسونگ گلکسی بادز2 پرو» است. این هدفون با قیمتی حدود ۵ میلیون تومان در بازار عرضه شده و یکی از بهترین تجربه‌های گوش دادن به موسیقی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ممنونیم که در این راهنمای خرید نیز همراه ما بودید. از دیدگاه شما کاربران زومیت، جای کدام هدفون بی‌سیم در فهرست خالی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات