لنوو باز هم سربلند از نمایشگاه CES بیرون آمد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
نمایی از لپ تاپ گیمینگ Lenovo Legion 7i روی میز
لنوو امسال هم ثابت کرد که می‌تواند نشدنی‌ها را به واقعیت تبدیل کند؛ کاری که تقریباً هیچ برندی انجام نمی‌دهد.
تبلیغات

لنوو در نمایشگاه CES 2024 باز هم خوش درخشید و با معرفی محصولات قدرتمند با ویژگی‌های جذاب، چند پله بالاتر از برندهای دیگری همچون ایسوس قرار گرفت.

تبلت لنوو مدل ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid، دو دستگاه در یک محصول است؛ یک تبلت اندرویدی که هم‌زمان می‌تواند یک لپ تاپ ویندوزی هم باشد و حتی به یک نمایشگر خارجی نیز متصل شود.

بخش اندرویدی جدیدترین تبلت ۱۴ اینچی سری ThinkBook لنوو، مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و ۱۲ گیگابایت رم دارد؛ در مقابل، بخش ویندوزی این محصول، دارای پردازنده اینتل مدل Core Ultra 7 و ۳۲ گیگابایت رم است.

کامپیوتر لپ تاپ ThinkBook Plus Gen 5 Hybri لنوو

قیمت تبلت لنوو مدل ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid حدود ۲۰۰۰ دلار است که باتوجه‌به سخت‌افزار قدرتمندی که دارد، منطقی به نظر می‌رسد؛ کاربران عملا با یک هزینه، دو دستگاه پیشرفته خریداری می‌کنند.

لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 13x Gen 4 SPE، یک محصول جالب‌توجه است؛ لپ‌تاپی که قابلیت تغییر رنگ دارد. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر E-Ink Prism در پشت روپوش است که امکان سفارشی‌سازی نمایش تصاویر دلخواه را از بین حدود ۱۰۰۰ تصویر پیش‌فرض فراهم می‌کند.

نمایی از لپ تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE و کامپیوتر رومیزی ۲۰۲۴ لنوو

لپ تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE دارای بدنه فلزی ساخته‌شده از منیزیم ضدزنگ و مقاوم در برابر خوردگی است و جزو معدود لپ‌تاپ‌هایی با نسبت تصویر ۳:۲ است.

لپ تاپ گیمینگ Lenovo Legion 7i، محصول دیگری است که این برند چینی در نمایشگاه CES امسال معرفی کرد.

لپ تاپ لنوو Legion 7i 2024

لپ تاپ جذاب Legion 7i، نه‌تنها ظاهر زیبایی دارد بلکه از لحاظ سخت‌افزاری به‌اندازه‌ی کافی قدرتمند است و مجهز به جدیدترین پردازنده‌ی اینتل سری Core i9 و گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 است.

لنوو ثابت کرد که همیشه برگ برنده‌ی نمایشگاه CES را در زمان مناسب رو می‌کند. اگرچه تنوع محصولاتی که این برند چینی در CES 2024 معرفی کرد نسبتاً بالا است و از لپ تاپ و تبلت گرفته تا لوازم جانبی مغناطیسی مانند وب کم با وضوح 4K و بلندگوهای داخلی را شامل می‌شود؛ اما عمده توجه‌ها به محصولات جدید لنوو، مربوط به محصول دیگری است.

تبلت لنوو مدل ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid اگرچه در جایگاه یک تبلت دوکاره ظاهر شد؛ اما با کارایی جالب، طراحی خاص و البته سخت‌افزار قدرتمند، تبدیل به گل سرسبد محصولات امسال لنوور در CES 2024 شد و بار دیگر نشان داد که لنوو یکی از ریسک‌پذیرترین شرکت‌های حوزه‌ی فناوری است که به‌خوبی قوانین بازی را بلد است و می‌داند که چگونه مخاطبان را تحت‌تأثیر قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات