ابرآروان به استارتاپ‌های نوپا ۲۵ میلیون ریال اعتبار اعطا می‌کند

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
ابرآروان اعلام کرده است به استارتاپ‌های نوپایی که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند، ۲۵ میلیون ریال اعتبار اعطا می‌کند.
تبلیغات

ابرآروان گفته است استارتاپ‌هایی که در سال دوم عمرشان هستند، در ازای استفاده از خدمات ابرآروان به‌میزان ۲۵ میلیون ریال، همین میزان اعتبار رایگان می‌توانند دریافت و با ۲۵ میلیون ریال به‌‌میزان ۵۰ میلیون ریال خرید کنند. این حمایت شامل خدماتی نظیر شبکه‌ توزیع محتوا (CDN)، میزبانی ویدئو، سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری آروان است.

ابر آروان در سال‌های گذشته تلاش کرده است با اعطای زیرساخت رایگان به استارتاپ‌ها کمک کند تا به‌جای دغدغه‌های زیرساختی بر توسعه محصول و بازارشان متمرکز باشند. در سال‌های گذشته، این زیرساخت رایگان شامل محصولات حوزه‌ CDN و ویدئو بود؛ اما در طرح حمایتی جدید ابر آروان، امکان استفاده از تمام محصولات به‌ویژه سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری نیز فراهم شده است.

ابر آروان با هدف تقویت اکوسیستم استارتاپی ایران از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌‌کند. تا پیش‌از‌این، حمایت آروان در این زمینه با همکاری شتاب‌دهنده‌‌ها و مراکز رشد و نوآوری انجام می‌گرفت. اگرچه شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد همچنان با ابر آروان می‌توانند همکاری کنند، اکنون استارتاپ‌ها نیز مستقیما از حمایت‌های آروان می‌توانند بهره‌مند شوند. به‌جز مبلغ اشاره‌شده، استارتاپ‌ها با استفاده از بسته‌های پایه ابر آروان، از ویژگی‌های رایگان محصولات ابری نیز می‌توانند استفاده کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات