این گرامافون مدرن ۷۵ میلیون تومان قیمت دارد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
گرامافون Victrola Stream Sapphire
دستگاه پخش موسیقی جدید Victrola موسوم‌به Stream Sapphire از بهار امسال با قیمت ۱۵۰۰ دلار دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

صفحه گرامافون‌هایی که Victrola طی سال‌های اخیر عرضه کرده است امکان پخش صدا ازطریق اسپیکرهای Sonos را دارند. این شرکت اکنون گرامافونی به‌نام Stream Sapphire را معرفی کرده که تقریباً می‌تواند هر چیزی پخش کند.

گرامافون Victrola با قیمت ۱۵۰۰ دلاری از بهار سال جاری در آمریکا عرضه خواهد شد که تقریباً دوبرابر قیمت مدل Carbon با برچسب ۸۰۰ دلار است. ازطرفی این شرکت مدل دیگری به‌نام Stream Onyx دارد که با قیمت ۶۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

گرامافون Victrola Stream Sapphire

قیمت بالای Stream Sapphire امکانات اضافه‌ای مثل قابلیت اتصال به محصولات Roon و پشتیبانی از UPnP (Universal Plug and Play) را ارائه می‌دهد که در مدل‌های ارزان‌تر آن وجود ندارد. این یعنی می‌توان به هزاران دستگاه صوتی دیگر از اسپیکرها و نوارهای صوتی بلوتوثی غیر برند Sonos گرفته تا لپ‌تاپ‌های ویندوزی، گوشی آیفون، گوشی سامسونگ و هر دستگاه اندروید و iOS دیگری متصل شد.

Victrola کیفیت صوتی و کیفیت ساخت Stream Sapphire را نیز بهبود داده است. این محصول از صدای ۴۸ کیلوهرتز ۲۴ بیتی FLAC پشتیبانی می‌کند. گرامافون مذکور با این ویژگی‌ها می‌تواند صدایی بسیار باکیفیت نسبت‌به همتایانش ارائه دهد.

براساس اطلاعات سایت رسمی Victrola، بدنه‌ی Stream Sapphire نیز از مواد با کیفیت مثل پایه‌ی چوبی و موتور براشلس ساخته شده است و از کارتریج گران‌قیمت Ortofon Blue 2M بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات