این ماشین لباس شویی چهارکاره متفاوت‌ترین وسیله خانگی ۲۰۲۴ است

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ماشین لباسشویی ۴ کاره با جاروی رباتیک
محصول متفاوت Eureka Dual Washing Bot لباس‌هایتان را می‌شورد، خشک می‌کند و در عین حال،‌ خانه‌‌تان را برق می‌اندازد!
تبلیغات

یکی از متفاوت‌ترین محصولات به‌نمایش‌درآمده در رویداد CES 2024 به Eureka، شرکت فعال در حوزه‌ی خانه‌های هوشمند تعلق دارد. Eureka Dual Washing Bot در حقیقت ماشین لباسشویی چندمنظوره‌ای است که در دل خود یک خشک‌کن و یک جاروی رباتیک نیز دارد. این ماشین لباسشویی با طراحی جذاب و منحصربه‌فردش حتی ظاهر بهترین ماشین لباسشویی بازار را نیز به‌چالش می‌کشد.

محصول جدید Eureka به‌صورت خلاصه ماشین لباسشویی چهارکاره‌ای است که می‌تواند لباس‌هایتان را بشورد و خشک کند، در عین حال نیز به جاروکشی خانه و شستن کف زمین نیز بپردازد. چنین قابلیت‌های جذابی، Eureka Dual Washing Bot را به یکی از منحصربه‌فردترین محصولات به‌نمایش‌درآمده در نمایشگاه CES 2024 بدل می‌سازد.

بدنه‌ی آبی متالیک و کنترل‌پنلی که در بخش بالایی دستگاه قرار دارد، Eureka Dual Washing Bot را به محصولی شبیه به ماشین‌های لباس‌شویی عادی بازار بدل می‌سازد؛ اما چنانچه به بخش پایینی محصول نگاهی بیندازید، متوجه جاروی رباتیک محصول خواهید شد. برخلاف جاروهای رباتیک ۲۰۲۳ که به‌صورت مداوم به تمیز شدن محفظه‌ی کثیف‌شان و پر شدن آن با آب نیاز داشتند، محصول منحصربه‌فرد Eureka بلافاصله پس‌از اتصال به سیستم لوله‌کشی و فاضلاب خانه، به‌صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد.

جاروی رباتیک موجود در داخل Eureka Dual Washing Bot قدرت بیشینه‌ی مکش ۵۰۰۰ پاسکال را ارائه می‌دهد که آن را در سطحی پایین‌تری از جاروهای رباتیک گران‌قیمت و هم‌تراز با محصولات میان‌رده قرار می‌دهد؛ البته هنوز قیمت ماشین لباسشویی متفاوت Eureka و زمان عرضه‌اش مشخص نیست.

دستگاه متفاوت Eureka Dual Washing Bot در کنار شست‌وشوی لباس‌ها و خانه‌تان، قابلیت تمیز کردن خودش و آب‌کشی جارویش را نیز دارد. این محصول از قابلیت بوزدایی برای جلوگیری از رشد کپک و قارچ نیز بهره می‌برد. کاربر ماشین لباسشویی/جاروی رباتیک Eureka صرفا باید هر ۶۰ روز یک‌بار، کیسه‌ی گردوخاک دستگاه را تعویض کند.

ماشین لباسشویی/جاروی رباتیک Eureka می‌تواند شما را از اتمام مراحل شست‌وشوی لباس‌ها آگاه کند، این دستگاه حتی در دل خود دوربینی برای نظارت بر امنیت خانه نیز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات