این گوشی‌ها از امروز به قابلیت جادویی گلکسی S24 اولترا دسترسی دارند

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
طراحی پشت گوشی پیکسل ۶ پرو گوگل در دست
اگر گوشی پیکسل دارید، از امروز می‌توانید به محبوب‌ترین ویژگی هوش مصنوعی سامسونگ دسترسی پیدا کنید.
تبلیغات

ویژگی Circle to Search، ابزار هوش مصنوعی جذابی که در گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 معرفی شد، قرار است به چند گوشی گوگل راه پیدا کند. گوگل می‌گوید Circle to Search در حال گسترش به پیکسل ۶، پیکسل ۶ پرو، پیکسل 6a و پیکسل 7a است.

سرکل تو سرچ اوایل ۲۰۲۴ در گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا ارائه شد و سپس به‌سرعت به گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو راه یافت.

ویژگی Circle to Search به کاربر امکان می‌دهد دور هر چیزی روی صفحه‌‌نمایش دایره یا خط بکشد تا در گوگل برای آن جست‌و‌جو انجام دهد. این ویژگی برای مواقعی که چیزی را در گوشی می‌بینید و می‌خواهید بیشتر در موردش بدانید اما مطمئن نیستید که چگونه آن را برای جست‌و‌جو تایپ کنید، بسیار کاربردی است.

ویژگی ترجمه در google circle to search
ترجمه‌ی سریع در Circle to Search

علاوه بر گوشی‌های ذکرشده، گوگل می‌گوید که Circle to Search به‌زودی در پیکسل فولد و پیکسل تبلت ارائه عرضه می‌شود.

سامسونگ قصد دارد فردا ویژگی Circle to Search را در قالب رابط کاربری One UI 6.1 برای گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر می‌کند.

گوگل در کنار افزودن Circle to Search به پیکسل‌های نسبتاً قدیمی، روش جدیدی را برای استفاده از این ویژگی معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید Circle to Search کاربر می‌تواند فوراً متن خارجی را به هر زبانی که صحبت می‌کند، ترجمه کند. گوگل می‌گوید این ویژگی در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات