هوش مصنوعی کوپایلت پرو یک ماه رایگان شد

جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
کوپایلت پرو | Copilot Pro
مایکروسافت سرویس هوش مصنوعی کوپایلت پرو را به طور گسترده در اختیار کاربران قرار داد.
تبلیغات

دستیار هوش مصنوعی کوپایلت پرو اکنون در ۲۲۲ کشور دردسترس است و مایکروسافت برای ترغیب کاربران به پرداخت ماهانه ۲۰ دلار برای استفاده از کوپایلت پرو، آن را برای یک ماه رایگان کرده است.

براساس بیانیه‌ی رسمی، کوپایلت پرو به جدیدترین مدل‌های زبانی بزرگ OpenAI دسترسی دارد و به‌کمک آن می‌توان چت‌بات Copilot GPT سفارشی ساخت و همچنین می‌توان آن را از داخل برنامه‌های آفیس فراخوانی کرد.

اگر قبلاً مشترک Microsoft 365 Personal یا Home بودید اکنون می‌توانید از کوپایلت پرو در وب‌اپ‌های آفیس استفاده کنید. بنابراین برای استفاده از این چت‌بات‌ در ورد، اوت‌لوک و سایر وب‌اپ‌های رایگان آفیس، نیازی به اشتراک جداگانه‌ی Microsoft 365 ندارید.

کوپایلت پرو به‌زودی در اپلیلکیشن‌های رایگان مایکروسافت ۳۶۵ در گوشی آیفون و اندروید ارائه خواهد شد. برای استفاده‌ی یک‌ماهه‌ی رایگان از کوپایلت پرو باید اپلیکیشن کوپایلت را روی گوشی خود نصب کنید.

مایکروسافت از زمان معرفی کوپایلت تلاش زیادی کرده است تا این دستیار را در محصولات بیشتری بگنجاند، از اضافه شدن دکمه‌ی کوپایلت به کیبورد لپ‌تاپ‌های جدید گرفته تا به‌کارگیری آن در محصولات نرم‌افزاری مانند آفیس.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات