تصاویر شارژر ۳۵ واتی اپل با دو پورت USB-C افشا شد

سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آیفون 11 پرو مکس / iPhone 11 Pro Max با شارژر
تصاویر منتشر‌شده‌‌ی آداپتور ۳۵ واتی اپل، احتمال عرضه‌ی شارژری با دو پورت USB-C را توسط کوپرتینویی‌ها افزایش داد.
تبلیغات

اکانت توییتری ChargerLAB روز ۲۳ فروردین، با انتشار تصاویری در توییتر به احتمال عرضه‌ی آداپتوری برای کاربران اکوسیستم اپل اشاره کرد که از دو پورت USB-C بهره می‌برد. به گزارش Macrumors، این تصاویر شارژری با طراحی جمع‌و‌جور را نشان می‌دهند که علاوه بر دو پورت USB-C، به شاخه‌های جمع‌شونده و فرورفتگی‌های دایره‌ای شکل در دو طرف برای تسهیل جدا کردن شارژر از پریز برق مجهز است. این آداپتور ۳۵ واتی برای شارژ طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد، جدیدترین مک بوک ایر و هوم پاد مینی مناسب است و اخبار مربوط به آن نیز برای اولین‌بار هفته‌ی گذشته به‌طور خلاصه در وب‌سایت اپل منتشر شد:

از آداپتور ۳۵ واتی اپل با دو پورت USB-C و به کمک کابل USB-C جداگانه‌ (همراه با این آداپتور به فروش نمی‌رسد) برای شارژ دستگاه‌های خود استفاده کنید. ابتدا کابل USB-C خود را به یکی از درگاه‌های آداپتور وصل کرده، پس از باز کردن شاخه‌های این آداپتور (در صورت لزوم)، آن را به پریز برق وصل کرده و در نهایت با استفاده از سر دیگر کابل، دستگاه خود را شارژ کنید.

اوایل مارس (هفته‌ی دوم اسفند ۱۴۰۰)، افشاگری معروف به نام مینگ‌چی‌ کو با انتشار توییتی اعلام کرد که اپل خود را برای عرضه‌ی آداپتوری ۳۰ واتی با طراحی جدید آماده می‌کند. این افشاگر در توییت بعدی خود نوشت که احتمال دارد توان مصرفی شارژر مورد نظر ۳۵ وات باشد و در مقطعی در سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه برسد.

اکانت ChargerLAB در توضیح تصاویری که منتشر کرد، نوشت:

اپل برای عرضه‌ی اولین شارژر ۳۵ واتی با دو پورت USB-C برنامه‌ریزی می‌کند. طبق تصاویری که از این محصول به بیرون درز پیدا کرده، این شارژر شاخه‌های جمع‌شونده دارد و برخلاف سایر شارژرها به دو پورت USB-C مجهز است که کنار هم قرار گرفته‌اند.

مینگ‌چی‌ کو اظهار داشت که این شارژر از فناوری نیترید گالیوم (GaN) استفاده می‌کند، بنابراین کوچک‌تر، سبک‌تر و کارآمدتر از شارژرهای مبتنی بر سیلیکون خواهد بود. کوپرتینویی‌ها اولین شارژر GaN خود را سال گذشته و در قالب آداپتوری ۱۴۰ واتی با پورت USB-C برای مک بوک پرو ۱۶ اینچی عرضه کردند؛ علاوه‌بر اپل، برندهای شخص ثالثی مانند Anker و Belkin نیز شارژرهایی با فناوری نیترید گالیوم (GaN) ارائه می‌دهند.

شما درباره‌ی طراحی شارژر ۳۵ واتی اپل چه دیدگاهی دارید؟ مجهز بودن این آداپتور به دو پورت USB-C و فروش جداگانه‌ی کابل USB-C را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات