ال جی K31 با نمایشگر ۵/۷ اینچی رونمایی شد

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند اقتصادی ال‌جی K31 جانشین K30 خواهد بود و از تراشه هلیو پی ۲۲ ساخت مدیاتک استفاده می‌کند.
تبلیغات

ال‌جی که برنامه‌‌های گسترده‌ای تا پایان سال ۲۰۲۰ برای معرفی محصولات جدید دارد و گویا یکی از این محصولات نیز ال‌جی کی ۳۱ (LG K31) است که ساعاتی پیش معرفی شد؛ محصولی اقتصادی با نمایشگری ۵/۷ اینچی که رزولوشن +HD را یدک می‌کشد و مجهز به پنل LCD شده است.

گوشی ال‌ جی کی ۳۱ از باتری با ظرفیت ۳،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار است و در پنل پشتی نیز دوربینی دوگانه را به کاربر ارائه می‌دهد. با وجود اینکه اکثر محصولات موجود در بازار از قاب فلزی یا ترکیب فلز و شیشه استفاده می‌کنند؛ اما ال‌جی برای کاهش هزینه‌ها از قابی پلاستیکی برای ال‌جی کی ۳۱ استفاده کرده است.

نسبت ابعاد ۱۸.۹ به ۹ باعث شده تا گوشی هوشمندی با نمایشگری کشیده در مقابلمان قرار گیرد. بااین‌حال، حاشیه‌های دورتادور نمایشگر به چشم می‌خورند که البته میزان حاشیه در انتهای نمایشگر به مراتب بیشتر است. در بالای نمایشگر، دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز می‌شود دوربینی دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه PDAF و دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای را مشاهده کرد. 

ال جی کی 31 / LG K31

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، ال‌جی کی ۳۱ شامل تراشه هلیو پی ۲۲ مدیاتک، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی می‌شود که البته امکان افزایش میزان حافظه با استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد.

محصول جدید شرکت کره‌ای مبتنی بر اندروید ۱۰ است که البته رابط کاربری اختصاصی ال‌جی روی آن سوار شده و طراحی ظاهری متفاوتی به آن می‌بخشد. کاربر قادر است باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی ال‌جی کی ۳۱ را با استفاده از درگاه میکرو USB مجددا شارژ کند. 

انتظار می‌رود محصول جدید ال‌جی با قیمت ۱۵۰ دلار در بازار ایالات متحده عرضه شود. بااین‌حال، زمان عرضه جهانی ال‌جی K31 مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات