کتابفروشی سراج، یک فروشگاه اینترنتی پرتخفیف کتاب

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
سراج یک فروشگاه اینترنتی است که سعی می‌کنیم در آن با ارائه‌ی تخفیف در کنار ارسال رایگان، به علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی خدمت‌رسانی کنیم.
تبلیغات

خرید کتاب با تخفیف را می توانید با فروشگاه سراج تجربه کنید. اینکه چقدر زمان می گذرد و دنیا به سمت دیجیتال شدن گرایش پیدا می‌کند مهم نیست. هنوز برای خیلی از افرادی که اهل مطالعه هستند، لذت خواندن کتاب و ورق زدن برگ‌هایش با هیچ‌ تکنولوژی در دنیا برابری نمی‌کند. اگر شما هم جزو کتاب دوستان هستید آشنایی با فروشگاه کتاب سراج برای شما جذاب خواهد بود.

با اینکه زمان زیادی از پیدایش کتاب‌های دیجیتالی می‌گذرد، اما هنوز نتوانسته است جای کتاب کاغذی را بگیرد. اغلب کتاب خوانان باید کتاب را در دست بگیرند تا بتوانند به راحتی مطالعه کنند. هر چند کتاب واقعی بر کتاب دیجیتالی برتری ویژه‌ای دارد، اما درمورد فروشگاه اینترنتی کتاب اینطور نیست. یعنی با توجه به محدودیت‌هایی که در کتابفروشی‌های حضوری کشور وجود دارد و همچنین مشکل همیشگی ترافیک و گسترش شبکه اینترنت در سراسر کشور، اقبال به خرید آنلاین کتاب از کتابفروشی اینترنتی کتاب افزایش یافته است و چشم انداز روشنی را نیز نشان می‌دهد.

در فضای مجازی تعداد نسبتا قابل توجهی کتابفروشی آنلاین وجود دارد، اما کیفیت و خدمات آنها با یکدیگر متفاوت است. ما در کتاب‌فروشی سراج همواره سعی می‌کنیم تا خدمات و امکانات ویژه‌ای را در زمینه خرید اینترنتی کتاب در اختیارتان قرار دهیم.

ما می دانیم که یک سایت کتاب فروشی معتبر باید ملاحضات بسیاری را از جمله پشتیبانی فنی، قابلیت جست و جو، ارسال سریع و منظم، کیفیت و تنوع محصولات را در نظر بگیرد تا مخاطب در سریع‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر را یافته و  پس از خرید، آن را تحویل بگیرد.

دسته‌بندی کتاب‌ها بر اساس طبقه‌بندی بین‌المللی صورت گرفته است و بر طبق همین منطق پس از جستجوی یک نام، کتاب‌های مرتبط و مشابه نمایش داده می‌شود. این فروشگاه با همکاری بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش عمده کتاب تنوع قابل توجهی به کتاب‌های خود داده است که می توان به تمام کتاب‌ها به راحتی دسترسی پیدا کرد.

مزایای خرید اینترنتی کتاب 

یکی از سخت‌ترین مراحل کتاب خواندن، تهیه کتاب مناسب است. اما نگران نباشید یک راه ساده و جذاب برای آن وجود دارد و آن چیزی نیست جز کتاب‌فروشی های آنلاین. اما شاید این دلیل کافی نباشد تا به صورت اینترنتی کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید. اما دلایل قانع کننده برای خرید اینترنتی کتاب چیست؟

مقایسه قیمت کتاب در فروشگاه های اینترنتی با فروشگاه حضوری 

فروشگاه‌های اینترنتی کتاب به ویژه کتاب سراج امکان خرید کتاب اینترنتی با تخفیف را برایتان فراهم کرده است تا افزون بر خرید اینترنتی کتاب با تخفیف ویژه بتوانید از ارسال رایگان هم بهره‌مند شوید.

صرفه جویی در زمان 

یکی از نقاط ضعف کتاب‌فروشی‌های حضوری این است که در بازه‌ی زمان مشخصی فعالیت می‌کنند و نمی‌توان ۲۴ ساعته از خدمات آن‌ها استفاده کرد؛ اما در مورد فروشگاه‌های اینترنتی کتاب اینطور نیست و هیچ محدودیت زمانی برای کاربران وجود ندارد و امکان خرید در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد. علاوه بر امکان خرید در هر ساعتی از شبانه‌روز، نیاز به انجام سفرهای درون شهری نیز از بین می‌رود. 

خواندن نظرات دیگر کاربران

با خرید کتاب آنلاین با تخفیف در یک سایت معتبر کتاب فروشی می توان به نظرات کاربران دسترسی داشت واز این نظرات برای خرید کتاب استفاده کرد. به بیان بهتر با خواندن نقد دیگر مشتریان می‌توان دید بهتری نسبت به کتاب پیدا کرد.

خرید اینترنتی کتاب با تخفیف ویژه 

با توجه به شرایط موجود در جامعه و گرانی، خیلی از کتاب‌خوانان از قیمت‌های بالا گلایه دارند، بطوریکه برخی از کتاب‌دوستان عطای خرید کتاب را به لقای آن می‌بخشند. فروشگاه اینترنتی کتاب سراج  سعی کرده تا با ارائه‌ی تخفیف‌های جذاببه کاربران و مطالعه کنندگان دلیل قانع کننده برای خرید اینترنتی کتاب را پدید آورد. 

محدودیت در انتخاب کتاب وجود ندارد!

واضح است که در کتاب‌فروشی‌های فیزیکی محیط محدودی برای جمع آوری کتاب‌ها وجود دارد و همین موضوع باعث می‌شود که تعداد کتاب‌هایی را که می توانند ارائه دهند پایین تر از فروشگاه های اینترنتی باشد. سایت‌های خرید کتاب هیچ محدودیت مکانی ندارند و قادر هستند تعداد بی‌شماری از انواع کتاب‌ها را در وبسایت خود قرار دهند.

تعداد نامحدود کتاب‌ها

اگر شما بخواهید کتب درسی یا یک رمان یا یک کتاب فلسفی را از کتاب فروشی‌های حضوری خریداری کنید، احتمالا مجبور خواهید شد تا به چند فروشگاه سر بزنید، اما در سایت خرید آنلاین کتاب این مسائل وجود ندارد و فروشگاه اینترنتی کتاب همه دسته‌های کتاب را پوشش می دهند و اینگونه می توانید زحمت خود را برای خرید کتاب کاهش دهید.

تفکیک‌های سنی و موضوعی

در سایت‌های فروش آنلاین کتاب می‌توانید بر اساس رده سنی محصول خود را انتخاب کنید؛ برای مثال کتاب‌های داستانی برای کودکان. در این سایت‌ها لیست موضوعی کاملی از انواع کتاب های مختلف وجود دارد مانند: داستانی، تخیلی، آموزشی، روانشناسی، آشپزی و تاریخی وجود دارد.

پشتیبانی برای کتاب‌های خریداری شده

اگر شما از کتاب خوانان حرفه‌ای هستید، احتمالا وجود نقص چاپی در کتاب بارها برایتان پیش آمده است؛ اما اگر شما از فروشگاه کتاب اینترنتی سراج سفارش خود را انجام دهید و با این نوع مشکلات رو به رو شوید، می‌توانید با مرکز پشتیبانی تماس گرفته و به راحتی کتابی را که مشکل دارد* مرجوع کرده و کتاب سالم دریافت کنید.

یافتن کتاب های پر فروش و نایاب

قسمت مهمی از سایت سراج به پرفروش ترین کتاب‌ها اختصاص داده شده است که به راحتی می توانید آن‌ها را مشاهده کنید. کتاب‌هایی که ما در سایت سراج قرار داده‌ایم، بر اساس کتاب اصلی تهیه شده‌اند و می‌توانید حتی یک کتاب را با ترجمه مترجمان مختلف پیدا کنید.

ارسال رایگان و تحویل درب منزل! 

با خرید اینترنتی کتاب شما دیگر مجبور به تحمل رنج سفرهای درون شهری برای مراجعه به کتاب‌فروشی نیستید و می‌توانید از میان کتب مختلف با تنوع بالا، گزینه‌های مدنظر خود را انتخاب کنید. 

یکی دیگر از فوایدی که برای خرید اینترنتی کتاب وجود دارد ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور است. این نکته می تواند برای افرادی که در شهرهای کوچک و روستاها زندگی می‌کنند، اهمیت بالایی داشته باشد. پس از ثبت سفارش، کتاب‌ها به صورت رایگان برای شما ارسال می‌شوند.

کتاب فروشی سراج

فروشگاه اینترنتی سراج

فروشگاه اینترنتی سراج این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ شروع کرده است. هدف ما این است که مقاله خوانان با سهولت بیشتری بتوانند نوشته مورد نظر خود را تهیه کنند. در این راستا تلاش کرده‌ایم با ایجاد امکان خرید کتاب ارزان و ارسال رایگان به هدف خود نزدیک‌تر شویم. یکی دیگر از اهداف ما این است که همان حس خوب خرید کتاب به صورت حضوری را در خرید اینترنتی تکرار کنیم؛ از این رو هر چه بیشتر می‌کوشیم خواننده با مراجعه به توضیحات معرفی کتاب شناخت بیشتری نسبت به سفارش خود پیدا کرده و آن را از تمام جوانب بررسی کند. همچنین اگر شما در هر مرحله از تهیه کتاب خود با مشکل مواجه شدید یا سوالاتی برایتان پیش آمد می توانید از سوالات متداولی که برای کاربران پیش آمده است، پاسخ خود را پیدا کنید.

اگر قصد خرید آنلاین کتاب با تخفیف  ویژه از فروشگاه کتاب سراج را دارید در سایت https://serajbookshop.com/، خرید اینترنتی کتاب با ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان را می‌توانید تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات