اسپیس ایکس و ناسا تام کروز را برای ایفای نقش در فیلمی جدید به فضا می‌فرستند

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تام کروز، بازیگر مطرح سینما، قرار است در فیلمی جدید بازی کند که در فضای خارج از جوّ زمین فیلم‌برداری می‌شود. ناسا و اسپیس‌ایکس در این پروژه همکاری خواهند کرد.
تبلیغات

تام کروز، یکی از بازیگران شناخته‌شده و محبوب‌ سینمای هالیوود، مدت‌ها است که به‌دلیل انجام کارهای خطرناک در مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن (Mission: Impossible)، توانسته توجهات زیادی را به‌خود جلب کند. به‌تازگی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شده‌ایم این بازیگر ۵۷ ساله قرار است در آینده‌ای نزدیک، از جوّ کره‌ی زمین خارج شود. با همکاری ناسا و اسپیس ایکس، تام کروز قرار است برای فیلم‌برداری فیلم جدیدش به فضا برود.

به‌نوشته‌ی خبرگزاری ددلاین‌، فیلم جدید تام کروز نخستین فیلم سینمایی داستانی خواهد بود که در خارج از جوّ زمین یا به‌اصطلاح فضا فیلم‌برداری می‌شود. ظاهرا این فیلم ارتباطی به مجموعه‌ی مأموریت غیرممکن نخواهد داشت. تاکنون نمی‌دانیم کدام شرکت قرار است فیلم جدید تام کروز را تولید کند و فقط در همین حد می‌دانیم که ناسا و اسپیس‌ایکس در این پروژه همکاری می‌کنند. ناگفته نماند اسپیس‌ایکس را ایلان ماسک بنیان‌گذاری کرده است.

تام کروز را در عالم سینما می‌توان از جهاتی با جکی چان مقایسه کرد؛ زیرا هر دو آن‌ها علاقه‌ی زیادی به انجام کارهای سخت و پیچیده‌ی شخصیت‌های خود به‌جای استفاده از بدل‌کاران دارند. هرچند اولین فیلم مأموریت غیرممکن در آن حد هم بخش‌های سخت‌و‌عجیب نداشت، به‌تدریج عملیات کروز در نسخه‌های مختلف این مجموعه پررنگ‌تر شد. تام کروز را در فیلم دوم مجموعه‌ی مأموریت غیرممکن در حال اجرای کارهایی دشوار در پارک ایالتی Dead Horse Point در یوتا تماشا کردیم. او در سومین فیلم به‌سراغ آسمان‌خراش‌های شانگهای رفت و در قسمت چهارم، یعنی پروتکل شبح (Ghost Protocol)، در برج ۱۲۳ طبقه‌ی خلیفه‌ی دبی ایفای نقش کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    آخرین اثر اکران‌شده از تام کروز به سال ۲۰۱۸ و فیلم مأموریت غیرممکن: فال اوت (Mission: Impossible _ Fallout) برمی‌گردد که در صحنه‌های مربوط به هلی‌کوپتر این فیلم، نقش‌آفرینی خطرناک و جذابی کرده بود. کروز فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) را برای اکران در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) دارد؛ باوجوداین، این روزها سرگرم بازی در مأموریت غیرممکن ۷ است که ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد و احتمالاً بعد از آن، نوبت به شروع تولید فیلم اکشن ماجرایی این بازیگر سخت‌کوش در فضا می‌رسد؛ اتفاق بزرگی که از جوانب زیادی اهمیت دارد و می‌تواند سروصدای زیادی به‌پا کند.

    شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات