گوشی‌های وان پلاس در آینده به قابلیت نمایشگر همیشه روشن مجهز می‌شوند

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که با انتشار به‌روزرسانی جدید در آینده، قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را به گوشی‌های هوشمند خود اضافه می‌کند.
تبلیغات

وان‌پلاس هنگام معرفی گوشی وان‌پلاس ۶ در سال ۲۰۱۸، نسخه‌ای خاص از این دستگاه را در اختیار کارشناسان حوزه‌ی فناوری به‌منظور تهیه‌ی نقد و بررسی قرار داد. دستگاه‌های موردبحث به نسخه‌ی پیش‌تولید نرم‌افزار نهایی مجهز شده بودند که از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-On Display) بهره می‌گرفت. با این‌حال در نسخه‌ی نهایی رابط کاربری گوشی وان‌پلاس ۶، قابلیت یادشده حذف شد.

دلیل حذف نمایشگر همیشه‌روشن این بود که وان‌پلاس می‌ترسید چنین قابلیتی انرژی بسیار زیادی از باتری سلب کند و کارکرد گوشی را تحت‌تأثیر قرار دهد. از آن زمان تاکنون، کاربران OxygenOS همواره خواستار اضافه شدن قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن به این رابط کاربری بوده‌اند.

حال پس از گذر دو سال از عرضه‌ی وان‌پلاس ۶، ظاهرا چینی‌ها سرانجام تصمیم گرفته‌اند قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را به دستگاه‌هایشان اضافه کنند. وان‌پلاس با انتشار توییتی جدید گفته است که اضافه‌کردن این قابلیت به دستگاه‌ها جزو برنامه‌های فعلی به‌شمار می‌آید و در یکی از به‌روزرسانی‌های آتی، شاهد حضور آن در گوشی‌های وان‌پلاس خواهیم بود. 

در توییت منتشرشده از سوی وان‌پلاس، اطلاعات دقیق مربوط به زمان انتشار به‌روزرسانی حاوی قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن ذکر نشده است. بنابراین فعلا نمی‌دانیم که کاربران گوشی‌های این شرکت برای دسترسی به قابلیت موردبحث باید چقدر منتظر بمانند. احتمال دارد به‌روزرسانی حاوی نمایشگر همیشه‌روشن همزمان با معرفی گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ در دسترس قرار گیرد. البته این موضوع فعلا در حد حدس و گمان است و نمی‌توانیم در این زمینه به‌طور قطعی نظر دهیم.

شما کاربران زومیت درمورد اضافه‌شدن قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن به گوشی‌های وان‌پلاس چه دیدگاهی دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات