جاباما ؛ راه‌حلی سریع، راحت و مطمئن برای رزرو اقامتگاه

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
راحتی و سرعت در انجام کارهای مختلف امروزه بسیار حائز اهمیت است. سامانه رزرو ویلا، اقامتگاه و هتل جاباما با هدف راحت‌تر کردن فرایند اقامت در شهرهای مختلف ایران، در چند سال اخیر همه سعی خود را کرده است که مجموعه معتمدی برای کاربرانش باشد.
تبلیغات

جاباما با ارائه انواع اقامتگاه‌ها در سراسر ایران، این موضوع را به خوبی ثابت کرده و به یکی از محبوب‌ترین برندهای رزرو ویلا، اقامتگاه و هتل بدل شده است.

در مسافرت‌هایتان حتما با این مورد روبه‌رو شده‌اید که برای اقامت کردن در شهرهای مختلف به میادین معروف شهرها می‌رفتید و افرادی را پیدا می‌کردید که به روش سنتی در حال اجاره اقامتگاه و ویلا به دیگران هستند. شاید هم خودتان یکی از مشتری‌های آن‌ها بوده‌اید. ازآنجاکه در دوران شلوغی و مسافرت معمولا ویلاهای خوب و مدنظرتان خیلی زود توسط افرادی که زودتر از شما به آن شهر رسیده‌اند اجاره می‌شد، همیشه باید در ویلاهایی اقامت می‌کردید که جذاب نبودند یا آنقدر از مکان مدنظر شما دور بودند که بعد از گذشت چند ساعت از اجاره آن پشیمان می‌شدید.

سامانه جاباما این مشکلات را با ارائه خدمات هوشمندانه و نوین، یک بار و برای همیشه حل کرده است. در سامانه جاباما نه‌تنها دیگر لازم نیست نگران به دست آوردن یک جای خوب باشید، بلکه می‌توانید در بین لیست بلندی از اقامتگاه‌های موجود در شهرهای مختلف ایران انتخاب کنید. در جاباما می‌توانید لیست اقامتگاه‌ها را با تمام توضیحات، عکس و نظرات مشتری‌های پیشین آن مشاهده کنید و با خیال راحت فرایند اجاره اقامتگاه را انجام دهید.

فرقی نمی‌کند که کجا و چه جور اقامتی را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید؛ سامانه جاباما از نزدیکی مکان‌های زیارتی مثل حرم امام رضا (ع) تا بزرگ‌ترین هتل‌های ایران مانند هتل داریوش کیش، هتل ترنج کیش و هتل اسپیناس پالاس، امکان اقامت را برایتان فراهم می‌کند. حتی اگر دوست داشته باشید، اجاره ویلا یا اقامتگاه هم به‌راحتی در جاباما صورت می‌گیرید. می‌خواهید به شمال ایران سفر کنید؟ اصلا نگران اقامت خود نباشید؛ چراکه با یک جستجوی ساده در وب‌سایت یا اپلیکیشن جاباما، اجاره ویلا شمال کار بسیار راحتی است.

جاباما

اما چرا جاباما بهترین انتخاب ممکن برای رزرو ویلا، اقامتگاه و هتل است؟

در ابتدا باید به این اشاره کرد که با انتشار اپلیکیشن جاباما، حالا می‌توانید به‌راحتی،‌ از هر کجا و هر زمانی اقامتگاه موردنظر خود را انتخاب و سپس آن را رزرو کنید. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از آخرین تکنیک‌های تکنولوژی برنامه‌سازی و طراحی کاربری صحیح و جذاب، این امکان را برای کاربران جاباما ایجاد کرده است که تجربه خوبی بعد از استفاده از این اپلیکیشن برای آن‌ها می‌سازد و قطعا بعد از استفاده از این اپلیکیشن، راه دیگری را برای رزرو اقامتگاه مورد نظر خود انتخاب نخواهید کرد.

  • در وب‌سایت و اپلیکیشن جاباما، اقامتگاه‌های زیادی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. در جاباما اطلاعات کاملی از این اقامتگاه‌ها و هتل‌ها وجود دارد که کمک می‌کنند تا بتوانید به‌راحتی از بین همه گزینه‌های موجود، بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را برای سفرتان اجاره کنید.
  • در طول چند سال فعالیت جاباما، همواره تلاش کرده‌ایم که اعتمادی پایدار بین میزبان‌ها و مهمان‌ها ایجاد کنیم و همیشه بر این اصل و اساس، پایمان را جای سفت گذاشته‌ایم. ما دوست داریم که با نگه‌داری این اعتماد و ثابت کردن خودمان به میزبان‌ها و مهمان‌ها انتخاب اول شما باشیم.
  • بزرگ‌ترین سرمایه برند ما، مهمان‌ها و میزبان‌ها هستند و برای اینکه بتوانیم این عزیزان را راضی نگه‌داریم، واحد پشتیبانی جاباما همه ۲۴ ساعت را مشغول جواب دادن به سؤال‌ها و حل کردن مشکلاتی است که برای شما به وجود می‌آید. تیم پشتیبانی ما با صبر و حوصله تمام، سعی می‌کند که با حل کردن مشکلات، تجربه خوبی را برای اقامت کردن شما ایجاد کند.
  • اگر از کاربران جاباما هستید، پس حتما با تخفیف‌های ویژه جاباما آشنایی دارید. ما در هر مناسبتی برای شما عزیزان تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم که در مناسبت‌های مختلف، راه اقامت در سفرهایتان را از لحاظ اقتصادی هموارتر کنیم.

پس حتما در نظر داشته باشید که در سفر بعدی‌، از سامانه جاباما استفاده کنید و با خیال راحت ویلا، اقامتگاه یا هتل خود را رزرو کنید. سفر با تو؛ جا با ما!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات