خرید رپورتاژ آگهی تسمینو و مطالب مهم در رابطه با نگارش آن

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
رپورتاژ آگهی تسمینو این روزها در کسب‌وکارهای مختلف به چشم می‌خورد که این موضوع باعث افزایش سوددهی آن‌ها خواهد شد.
تبلیغات

برای نگارش این نوع از مقالات تبلیغاتی توجه به چند نکته از اهمیت برخوردار است که یکی از آن‌ها استفاده از تیترهای جذاب و خلاقانه است. در ادامه بیشتر به این نوع روش تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

از Advertorial یا همان رپورتاژ آگهی چه می‌دانید

برای افزایش بازدید یک سایت یا فروشگاه اینترنتی روش‌های مختلفی وجود دارد که در بین آن‌ها توجه به محتواهای تولید شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برخی از مقالات مورد استفاده در وب سایت‌ها بیشتر جنبه آموزشی و سرگرمی داشته و تعدادی نیز به منظور تبلیغ و بازاریابی توسط نویسندگان آزادکار به نگارش و تألیف در می آیند. یکی از این مقالات تبلیغاتی Advertorial نام دارد که در فارسی به آن رپورتاژ آگهی گفته می‌شود.

 سود و زیان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تا حدی به این نوع مقالات بستگی خواهد داشت. Editorial و همچنین Advertisement ریشه‌های Advertorial را تشکیل می‌دهند. در مطلب امروز سعی داریم رپورتاژ را به چالش بکشیم و موضوعات مهمی در رابطه با آن مطرح نماییم. در بخش‌های بعدی در رابطه با مفهوم رپورتاژ، دلایل اهمیت آن، نحوه نگارش رپورتاژ و چند نکته مهم در رابطه با آن به بحث و گفت‌وگو با شما عزیزان خواهیم پرداخت. اگر سایت اینترنتی راه اندازی کرده‌اید و در رابطه با رپورتاژ سؤالات مختلفی در ذهنتان خطور کرده توصیه می‌کنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

مفهوم رپورتاژ آگهی

اولین سؤالی که در ذهن هر دارنده کسب‌و‌کار اینترنتی خطور خواهد کرد این عبارت است که رپورتاژ چیست و چه زمانی برای نخستین بار از آن استفاده شد؟ در پاسخ این سؤال باید عنوان کرد که برای اولین‌بار از رپورتاژ در سال ۱۹۴۶ در نشریات مختلف استفاده شد و باعث گردید که مشاغل و کسب و کارهای گوناگون استقبال گرمی از آن داشته باشند. Native را می‌توان به تبلیغات همسان سوق داد که دارای انواع مختلفی است که یکی از آن‌ها رپورتاژ است.

 برای نگارش آن اغلب از یک گزارش خبری استفاده می‌شود تا ذهن خوانندگان را به آن جذب نمود. باتوجه به اینکه استفاده از این روش دارای قدمت طولانی نیست می‌توان از آن به‌عنوان یک راه‌حل مفید برای سود در فروش یاد نمود. رشد و توسعه این روش تبلیغاتی همچنان در سال‌های اخیر مشاهده می‌شود. رپورتاژ اگهی را می‌توان یک ابزار قوی و قدرتمند برای کسب‌وکارهای مختلف معرفی کرد که در ادامه به دلایل اهمیت آن بیشتر خواهیم پرداخت.

جذاب و خلاقانه بودن از دلایل استفاده رپورتاژ

یکی از موضوعات مهم در رابطه با رپورتاژ آگهی اهمیت آن در کسب و کارهای کوچک و بزرگ است که در این بخش به دلایل آن بیشتر خواهیم پرداخت. در برخی از مشاغل بزرگ مشاهده می‌شود که از رپورتاژ به‌صورت دائمی و همیشگی جهت تبلیغات و بازاریابی سودمند استفاده می‌شود. این موضوع مسلماً نشان‌دهنده تأثیرات مثبت این روش در افزایش سود دهی کسب و کارهای بزرگ و موفق است. تبلیغات مختلفی در فضای مجازی مشاهده می‌شوند که برخی از آن‌ها برای خوانندگان بسیار حوصله بر هستند و دلیل این موضوع تکراری و روتین بودن آن هاست.

باتوجه به این موضوع می‌توان رپورتاژ آگهی را نوعی تبلیغ با ساختار و ظاهری جدید و منحصر‌به‌فرد معرفی کرد که برای کاربران از جذابیت خاصی برخوردار است. در انتخاب تیتر این نوع مقالات تبلیغاتی باید به خاص و جذاب بودن عبارت توجه کرد و تا حد امکان از بازاریابی و تبلیغات به‌طور مستقیم خودداری نمود. جذب مشتری با تحت تأثیر قرار دادن او از اهداف رپورتاژ آگهی محسوب می‌شود که به خوبی در نگارش مقالات مربوط به آن این مهم رعایت می‌شود.

تفاوت میان رپورتاژ با دیگر آگهی‌های تبلیغاتی

همان‌طور که عنوان کردیم روش‌های مختلفی برای تبلیغ محصولات جهت فروش بالای آن‌ها وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های مشخصی هستند. این نکته را فراموش نکنید که هر کدام از این روش‌ها نیز به موفقیت ختم می‌شوند اما به زمان و صبر بسیاری نیاز خواهد بود.

 تحقیقات بسیاری در رابطه با نتایج رپورتاژ آگهی و دیگر روش‌های تبلیغاتی انجام شده که نتایج بسیار جالبی به‌همراه داشته است. در اغلب این تحقیقات بیش از نیمی از افراد با روش رپورتاژ به خرید محصول یا خدمات خاصی پرداخته اند که در دیگر روش‌ها نیز به تبلیغ کردن آن‌ها اشاره شده بود. خوانندگان روش رپورتاژ را بیشتر تمایل دارند مطالعه کنند که طبق تحقیق Reader's Digest میزان آن به ۵۰۰ برابر بیشتر از سایر روش‌ها معرفی شد.

تسمینو

نگارش رپورتاژ اگهی توسط افراد حرفه‌ای

نکته مهمی در رابطه با رپورتاژ آگهی وجود دارد و نگارش آن توسط نویسندگان حرفه‌ای و با تجربه دراین‌زمینه است. برخی از کسب و کارها تصور می‌کنند که به دلیل داشتن اطلاعات و تسلط کافی روی جزئیات محصولات خود به‌راحتی می‌توانند مقالات تبلیغاتی با عنوان رپورتاژ تهیه نمایند غافل از اینکه عدم توجه به برخی از نکات می‌تواند روند تبلیغاتی آن‌ها را با شکست مواجه کنید.

دلیل این موضوع استفاده از عبارت و متن های تبلیغاتی تخصصی است که شاید برای برخی از خوانندگان غیر قابل درک باشند. باتوجه به این موضوع توصیه می‌شود که رپورتاژ اگهی خود را به سایت‌هایی که دراین‌زمینه فعال هستند بسپارید. سایت تسمینو با ارائه این گونه از خدمات آماده همکاری با کسب و کارهای مختلف است. تولید محتوا سئو شده به‌همراه رعایت تمامی نکات مربوط به آن از جمله فعالیت‌های این سایت است.

تسمینو

مزایای رپورتاژ آگهی

شما روزانه در دنیای اینترنت با تبلیغات بسیار زیادی مواجه می شوید که به مرور زمان برایتان خسته کننده خواهند شد و به سرعت سعی می‌کنید که به نحوی که شده راه‌های ارتباطی ارسال این تبلیغات را به روی خود ببندید. این تبلیغات نه‌تنها نمی‌توانند برای افزایش درآمد صاحبان خود موفق واقع شوند، بلکه نتایج معکوسی نیز برجای می گذارند. به همین دلیل امروزه روش‌های جدیدی برای تبلیغات تحت عنوان رپورتاژ آگهی به وجود آمده است که دیگر مانند گذشته شما را کلافه نخواهد کرد و از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد. رپورتاژهای آگهی علاوه بر اینکه با جذب مخاطبان بیشتر به افزایش درآمد صاحبان کسب و کارها کمک می‌کنند، باعث بالا رفتن رتبه یک سایت از نظر سئو نیز است که این موضوع در بسیاری از موارد خیلی مهم‌تر از جنبه تبلیغاتی آن خواهد بود.

چند مورد از مهم‌ترین مزایای رپورتاژ آگهی عبارت اند از:

  •       رپورتاژ آگهی یک مقاله کامل و جامع برای معرفی محصولات و خدمات یک کسب‌و‌کار است.
  •       رپورتاژ آگهی امکان ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای کسب و کارها فراهم می‌کند.
  •       باعث افزایش اعتبار برند کسب و کارها می‌شود.
  •       انتشار رپورتاژ آگهی درواقع نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت به شمار می‌رود.
  •       رپورتاژهای آگهی همیشه در فضای اینترنت باقی خواهند ماند.

نکات مهم در رابطه با نگارش رپورتاژ آگهی

در رابطه با نگارش رپورتاژ آگهی توجه به چند نکته حائز اهمیت است. توجه به ارزش آفرینی در نگارش این گونه از مقالات از اهمیت برخوردار است. با ارزش بودن محتوا برای خواننده از موارد مهم دراین‌زمینه شناخته می‌شود. این موضوع به‌طور مستقیم با فروش محصول در ارتباط است.

توجه به قاعده و اصول مربوط به نگارش نیز در اولویت بعدی تولید رپورتاژ قرار می‌گیرد. نحوه نگارش این روش نیز باید به مانند گزارش خبری باشد بنابراین در زمان تهیه آن تصور کنید یک نویسنده خبرنگار هستید. برای ایجاد محتوای تولید شده و برند خود به‌دنبال راه‌ها کاری مؤثر باشید.

اگر قصد خرید یک رپورتاژ آگهی را برای کسب‌و‌کار خود دارید، ما به شما آژانس تبلیغاتی تسمینو را معرفی می‌کنیم. این آژانس تبلیغاتی به کمک قدرت رسانه ها کسب‌و‌کار شما را به همگان معرفی می‌کند و به شما برای قرار دادن رپورتاژهای تبلیغاتی کسب و کارتان در برترین رسانه های فارسی کمک خواهد کرد.

مزیت خرید رپورتاژ آگهی تسمینو این است که شما می‌توانید رپورتاژ خود را با قیمت رقابتی و کاملا مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات