نوکیا احتمالا نسخه پیشرفته یکی از گوشی‌های قدیمی‌اش را عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
برخی اخبار جدید نشان می‌دهد احتمالا نوکیا قصد دارد تا پیش از پایان ماه جاری میلادی، به‌صورت رسمی گوشی جدیدی معرفی و روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

چند روز پیش در خبری جدید اعلام شد عرضه‌ی مدل بعدی گوشی پرچم‌دار نوکیا ۹ پیور ویو (Nokia 9 PureView) که فعلا از آن با نام نوکیا ۹.۲ یاد می‌شود، تا زمانی نامشخص به‌تعویق افتاده است تا HMD Global بتواند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام در آن بهره بگیرد. ظاهرا نوکیا برای پرکردن خلأ زمانی به‌وجود آمده تا معرفی پرچم‌دار بعدی‌اش، قصد دارد محصولی جدید معرفی کند. این گوشی نوکیا درحقیقت قرار است مدل پیشرفته‌ی یکی از گوشی‌های قدیمی نوکیا باشد.

جوهو سارویکاس، مدیر محصول ارشد HMD Global، به‌تازگی توییت جدیدی منتشر کرده است که از احتمال معرفی گوشی جدید خبر می‌دهد. او در توییتش می‌نویسد:

این چهارمین سالی است که در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES و MWC کفش جدید می‌خرم و به‌نظر می‌رسد امسال قرار است بهترین سال باشد! امسال توانستم یک جفت کفش آدیداس اوریجینال را پیدا کنم که به‌صورت محدود به بازار عرضه شده است. این اتفاق می‌تواند به این معنی باشد که ما هم باید گوشی نوکیای جدیدی به بازار عرضه کنیم.

سارویکاس در توییت خودش از هشتگ Original# استفاده کرده است تا نشان دهد احتمالا آن‌ها در تیم نوکیا قصد دارند گوشی جدیدی با الهام از مدل اولیه‌ی گوشی‌های قدیمی این شرکت تولید کنند. مدیر محصول ارشد HMD از هشتگ ChineseNewYear# (سال جدید چینی) نیز استفاده کرده است.

آدیداس که شرکتی شناخته‌شده در حوزه‌ی لباس و کفش ورزشی به‌شمار می‌آید، معمولا هرچند وقت یک‌بار یکی از کفش‌های قدیمی‌اش را با طراحی بهبودیافته تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. اگر HMD نیز بخواهد چنین رویکردی در پیش گیرد، احتمالا به‌زودی یکی از مدل‌های پیشین گوشی‌های نوکیا را که به زمان پیش از اندروید مربوط می‌شود، با طراحی مدرن و ویژگی‌های جدید عرضه خواهد کرد. با درنظرگرفتن اشاره‌ی سارویکاس به سال جدید چینی، احتمالا این گوشی ۲۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۰ (۵ بهمن ۱۳۹۸) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

nokia 3310

نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷

این نخستین‌باری نیست که شاهد تلاش نوکیا برای تولید مدل پیشرفته‌ی گوشی‌های قدیمی هستیم؛ چراکه این شرکت پیش‌تر مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ را با مشخصاتی جدید تولید و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار کرد و استقبال مناسبی از آن شد. نوکیا همچنین مدل جدید گوشی ۸۱۱۰ را تولید کرده است.

شما کاربران محترم زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی سیاست جدید نوکیا دارید؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات