نسخه جدید اپلیکیشن تپ سی با قابلیت‌های جدید منتشر خواهد شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه تپ‌سی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد، حال اعلام کرده که اپلیکیشن خود را نیز با قابلیت‌های جدید منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

تپ‌سی اعلام کرده که هم‌زمان با رونمایی از لوگوی جدید خود در نظر دارد تا نسخه‌ی جدید اپلیکیشن تپ سی را نیز با قابلیت‌های جدید منتشر کند. نسخه‌ی جدید اپلیکیشن تپ‌سی شامل نسخه‌ی اندروید و تحت وب این اپلیکیشن می‌شود. از جمله قابلیت‌های جدید اپلیکیشن تپ‌سی باید به اضافه‌شدن باشگاه مشتریان با نام «سفینه تپ‌سی» و بهبود و بهینه‌سازی سرویس اشتراکی «لاین» اشاره کرد که هر یک در بازه‌ی زمانی یک ماه آینده به کاربران ارائه خواهند شد.

در نسخه‌ی جدید تپ‌سی، دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف اپلیکیشن تسهیل می‌یابد و کار با آن ساده‌تر می‌شود. از طرفی سرعت اپلیکیشن به‌شکل درخورتوجهی افزایش یافته و مصرف باتری در استفاده از این اپلیکیشن بهینه‌تر از پیش شده است.

تپ‌سی پس از گذشت سه سال و نیم از آغاز به کار خود، نشانه‌های تصویری جدیدش را به‌همراه تعریف تازه‌ای از هویت برند تپ‌سی معرفی کرده است. از جمله نشانه‌های تصویری جدید این شرکت می‌توان به لوگوی تپ‌سی اشاره کرد که بنا به اعلام این شرکت، از حرکت همیشگی به‌سمت بهبود مستمر در ارائه‌ی خدمات و رساندن کاربران به مقاصد خود الهام گرفته است. همچنین رنگ این برند از مشکی به نارنجی تغییر یافته است.

قابلیت‌های جدید تپ‌سی

هر یک از سرویس‌های جدید در آخرین نسخه تپ‌سی، بخشی از کاربران این تاکسی اینترنتی را مخاطب قرار داده‌ است. سرویس «تپ‌سی لاین» که پیش از این نیز مورد استفاده کاربران تپ‌سی قرار می‌گرفت، حالا به شکلی بهینه‌تر و هدفمندتر، در خدمت آن دسته از مشتریانی است که ضمن توجه به آلودگی هوا و پرهیز از استفاده از خودروی تک سرنشین، با همسفر شدن با مسافری دیگر، هزینه‌ی کمتری نیز پرداخت می‌کنند.

باشگاه مشتریان با عنوان «سفینه تپ‌سی» نیز قابلیت جدید دیگر این تاکسی آنلاین است که امتیازات ویژه‌ای به کاربران آن ارائه می‌دهد. به این ترتیب که هر کاربر، به‌واسطه‌ی مبلغی که برای سفرهای خود با تپ‌سی خرج می‌کند، امکان بهرمندی از تخفیف‌ها و تسهیلات متنوعی از تپ‌سی و سایر کسب‌وکارها را پیدا می‌کند.

نسخه‌ی تحت وب یا PWA تپ‌سی نیز که پیش از این رونمایی شده و مورد استفاده‌ی کاربران مختلف به‌ویژه افراد دارای گوشی‌هایی با سیستم‌عامل iOS قرار گرفته بود، در این نسخه ارتقا یافته است. باتوجه به محدویت‌های اعمال شده توسط شرکت اپل، تپ‌سی نسخه‌ای از اپلیکیشن تحت وب ارائه داده بود تا کاربران iOS مشکلی در استفاده از این تاکسی اینترنتی نداشته باشند. این نسخه تحت وب که پیش این نیز یکی از منحصربه‌فردترین اپلیکیشن‌های پیش‌رو بود، حالا در نسخه جدید با افزودن برخی قابلیت‌های اپلیکیشن اصلی به مرتبه‌ای رسیده که به‌سختی از اپلیکیشن آن قابل تشخیص است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات