با دو کلیک، خانه موردنظرتان را پیدا کنید

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها بسیاری از افراد برای یافتن ملک مد نظر خود، به سایت‌های انتشار آگهی مراجعه می‌کنند؛ مشکل اینجا است که تعداد این سایت‌ها روزبه‌روز افزایش می‌یابد. آیا راه ساده‌تری وجود ندارد؟
تبلیغات

«ملک‌رادار» یک موتور جست‌وجوی آگهی‌های ملکی است که تمامی آگهی‌های سایت‌های مختلف مانند دیوار، شیپور، آی‌هوم، آلونک، روزنامه‌های همشهری و خراسان و... را یک‌جا در اختیار شهروندان قرار می‌دهد. تنها کافی است در بات تلگرامی ملک‌رادار عضو شوید تا جدیدترین آگهی‌های ثبت شده برای شما ارسال شود.

در این بات تلگرامی، می‌توانید محدوده مورد نظر و مشخصات خانه‌ای که در جست‌وجوی آن هستید را ثبت کنید تا  گزینه‌های دلخواهتان به شما معرفی شوند. بدین ترتیب، دیگر لازم نیست سایت‌های مختلف را بررسی کنید.

اما موضوع دیگر، مواردی است که به‌صورت سنتی همچنان به مشاوران املاک سپرده می‌شوند و خبری از آن‌ها در سایت‌های آگهی نیست. به‌نظر می‌رسد برای یافتن آن‌ها باید به بنگاه‌های املاک سر زد؛ اما راه دیگری هم وجود دارد!

ملک رادار

«ملک‌رادار» سرویسی با عنوان «مشتری‌یاب» دارد که در آن، متقاضیان خرید یا اجاره خانه، پس از ثبت مشخصات ملک موردنظر خود، می‌توانند این اجازه را به مشاوران املاک هر محله بدهند تا برای معرفی ملک دلخواهشان با آن‌ها تماس بگیرند. بدین ترتیب دیگر برای دانستن فایل‌های یک املاک نیازی به مراجعه‌ی فیزیکی و حتی تماس با مشاوران املاک نیست و آن‌ها در صورت داشتن ملکی با مشخصات موردنظرتان، با شما تماس خواهند گرفت.

حالا دیگر سرما و آلودگی زمستان یا گرمای تابستان، مانعی برای یافتن خانه نیستند. در محل کار یا منزل‌تان نشسته‌اید و آگهی ملک دلخواه‌تان برای شما ارسال می‌شود یا مشاورین املاک فعال منطقه آن را پیدا می‌کنند و با شما تماس می‌گیرند.

برای استفاده از سرویس‌های ملک رادار اینجا کلیک کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات