شاسی بلند جدید چانگان UNI T معرفی شد

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
محصول جدید چانگان، کراس‌اوری الهام‌گرفته از لکسوس NX است که طراحی آینده‌نگر و چشم‌گیر ارائه می‌کند.
تبلیغات

خودروسازان چینی با استخدام طراحان برجسته‌ی جهان و عقد قرارداد با برندهای مطرح دنیا، به‌تدریج از تولیدکنندگان محلی به شرکت‌هایی نزدیک به استانداردهای جهانی تبدیل شده‌اند. پس از جیلی، چری و هاوال، به‌تازگی چانگان نیز سرمایه‌گذاری سنگینی برای رسیدن به سطح اول خودروسازی دنیا را آغاز کرده است. با این هدف‌گذاری، برند جدیدی با نام یونی (UNI) به‌عنوان زیرمجموعه‌ی چانگان فعالیت خواهد کرد.

Changan’s New UNI T

اولین تصاویر منتشر شده از کراس‌اور T، چراغ‌های باریک و تمام LED را نمایش می‌دهد که همراه‌با ادواتی نارنجی رنگ در طرفین سپر، حرف Z را تداعی می‌کنند. این ترکیب در کنار جلوپنجره‌ی بزرگ و مشبک، شباهت زیادی به لکسوس NX و بعضی محصولات قدیمی مکلارن دارد؛ هرچند که نمی‌توان خلاقیت‌های موجود در این بخش را نادیده گرفت. حجم‌دهی بدنه، بسیار خوب و استادانه انجام شده است تا در تمام زوایا، حالتی مواج و چشم‌نواز وجود داشته باشد. حتی در سقف نیز، برجستگی‌هایی به رنگ نارنجی وجود دارد و خروجی‌های چهارگانه برای اگزوز هم خلاقانه طراحی شده‌اند.

Changan’s New UNI T

چانگان یونی تی، با ابعادی به طول ۴,۵۱۵ میلی‌متر و عرض ۱,۸۷۰ میلی‌متر به‌همراه فاصله محورهای ۲,۷۱۰، نزدیک به لکسوس NX و البته بزرگ‌تر از نیسان جوک و تویوتا C-HR است. این کراس‌اور چینی با پیشرانه‌های توربوشارژ ۱/۵ و ۲ لیتری تولید خواهد شد. قیمت و دیگر مشخصات فنی چانگان Uni T هنوز اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات